Miehet. Kaksi naista on ominaisuuksiltaan samanlaisia, mutta toisella on siili/lyhyt tukka ja toisella pitkät hiukset. Kumman valitsette?
Tapailin parina iltana tyttöä, jolla oli siilitukka.Tyllö on älykäs ja hyvää seuraa, mutta en halunnut olla hänen kanssaan pidempää, kun minua häiritsi tuo siilitukka. En ymmärrä, miksi tuollainen ulkoinen ominaisuus häiritsi niin paljon.
Kommentit (29)
Ei ole mitään väliä. Mutta siilitukkainen nainen on jotenkin pirteämmän näköinen.
Sen jolla on pitkät hoikat reidet, litteäksi treenattu vatsa sekä kiinteän pyöreä pieni peppu ja rakastaa saada kakkoseen.
Lyhempi tukka, vähemmän odottelua. Alempana saa olla karvat tallella.
En tiedä mitään niin haluttavaa, kun nainen, jolla on pitkät hiukset ja lunnollinen karvoitus alapäässä.
Sellaista tilannetta ei vaan oikeassa elämässä ole, että olisivat muutoin täysin samanlaisia. Pidän pitkistä hiuksista enemmän, mutta muut asiat ratkaisevat.
Pitkät hiukset ovat kauniit. Unelmani on päästä nussimsaan pitkätukkaista 20-vuotiasta naista. Tuskin se toteutuu, kun olen 40-vuotias ukko.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset ovat kauniit. Unelmani on päästä nussimsaan pitkätukkaista 20-vuotiasta naista. Tuskin se toteutuu, kun olen 40-vuotias ukko.
Etkö siis itse parikymppisenä päässyt niihin hommiin? Silloin kai parhaat mahdollisuudet olisi olleet. Luulisi, että maksullisissa olisi nuo ehdot täyttäviä
Vanha mies runkkaa ja ajattelee nuoruudessa tapaamaansa pitkätukkaista tyttöä. Onnellinen nuoruus on takanapäin.
Mies 50v
Pitkät hiukset tekee naisesta haluttavan. Menen viikonloppuna viihteelle ja yritän saada seurakseni pitkätukkaisen tytön. Kaluni kovettuu pelkästä ajatuksesta että, jos saan hyväillä hänen hiuksiaan ja ehkä alenpaakin.
Kantsisi napata se nainen siilitukkasena ja sitten vihjailla hiusten kasvattamista. Pitkähiuksisena et saisi sitä naista kun siitä olisi niin kova kilpailu.
Siili oisi liian poikamainen mun makuun mut joku halle berry tukka voisi jo mennä jos sopii naiselle
Siili. Ei tarvitse availla tukkeutunutta kylppärin viemäriä.