Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan itku soikoon

Vierailija
10.10.2024 |

Liidelistä ostin teriyakisoosia, jossa on inkivääriä. Minulla kävi mielessä välähdys, että olen joskus sen huonoksi todennut (aikoja sitten), mutta en uskonut välähdystä. No minähän rakastan teriyakisoosia kanan kanssa, eikä inkivääri ole mörkö. Mutta sitä inkivääriä on koko soosin täydeltä! Eikä se ole enää hyvääkään :( Olen ehdottomasti käyttökelpoisen muonan roskiin heittämistä vastaan, mutten tiedä voiko tuota käyttää. Ajattelin yrittää sotkea hyvään HOISIN-soosiin, mutten tiedä pelastaako sekään. Hoisin on melkein sama kuin teriyaki. Miksi en sotke teriyakiin? En nyt saa juuri tähän hätään teriyakia ja kanat ovat jo notkistumassa huoneenlämmössä. Tilasin muonaa eikä kyseisessä paikassa ole tilattavissa teriyakia. En jaksa vielä lähteä itse kauppaan. Mitäs sinä tekisit tässä tilanteessa? Lidlin haukkujat voivat mennä muualle. Tuossa ainoa ongelma on se inkiväärin määrä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?

Vierailija
2/5 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin sinne kauppaan.

Vierailija
4/5 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä soosia siihen pitää tunkea, tai laita vähemmän. Kanaa voi muutenkin syödä

Vierailija
5/5 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä soosia siihen pitää tunkea, tai laita vähemmän. Kanaa voi muutenkin syödä

No kuule idiootti jos haluan vaikka syödä kiinalaista kanaa🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi