Voihan itku soikoon
Liidelistä ostin teriyakisoosia, jossa on inkivääriä. Minulla kävi mielessä välähdys, että olen joskus sen huonoksi todennut (aikoja sitten), mutta en uskonut välähdystä. No minähän rakastan teriyakisoosia kanan kanssa, eikä inkivääri ole mörkö. Mutta sitä inkivääriä on koko soosin täydeltä! Eikä se ole enää hyvääkään :( Olen ehdottomasti käyttökelpoisen muonan roskiin heittämistä vastaan, mutten tiedä voiko tuota käyttää. Ajattelin yrittää sotkea hyvään HOISIN-soosiin, mutten tiedä pelastaako sekään. Hoisin on melkein sama kuin teriyaki. Miksi en sotke teriyakiin? En nyt saa juuri tähän hätään teriyakia ja kanat ovat jo notkistumassa huoneenlämmössä. Tilasin muonaa eikä kyseisessä paikassa ole tilattavissa teriyakia. En jaksa vielä lähteä itse kauppaan. Mitäs sinä tekisit tässä tilanteessa? Lidlin haukkujat voivat mennä muualle. Tuossa ainoa ongelma on se inkiväärin määrä.
Kommentit (5)
Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?
Miksi sitä soosia siihen pitää tunkea, tai laita vähemmän. Kanaa voi muutenkin syödä
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä soosia siihen pitää tunkea, tai laita vähemmän. Kanaa voi muutenkin syödä
No kuule idiootti jos haluan vaikka syödä kiinalaista kanaa🙄
Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?