Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Makkara!!! Tää on hyvää puuhastelua! :)

Kolme hyvää puolta minusta:

1. Olen ällöttävän sosiaalinen ja puhelias... (olettaen että tämä ON hyvä puoli:/)

2. rakastan nauramista ja saada myös muut nauramaan, MUTTA osaan olla myös vakava ja keskustella asioista tosissaan.

3. no mä nyt vaan olen aikas ihqu! :) (kun kerran ihan luvan kanssa saa itteään kehua!) *kiillottaa sädekehäänsä ja yrittää pitää sen pään päälllä niin ettei se putoa kuristuspannaksi*

Ja huonot puolet:

1. armoton DRAMA QUEEN

2. pirun itsepäinen sille päälle sattuessaan.

3. Olen vähän kieron käyrä luonne, joka ilmenee sairaan huonona huumorintajuna (HOX! savolainen syntyperä selittänee sen...)

Tässä siis pieni retki minun pipon sisään... :D

Pandora

Vierailija
22/24 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitkos treffata joku päivä ensi viikolla? Jos sulla ei ole mitään menoja..? Täytyy vaan etsiä sellainen kahvila, johon saa vaunut sisälle :)

Meille käy periaatteessa milloin vain, muttei mielellään ennen kahtatoista, koska Noel on varsin iltavirkku tapaus ja vastaavasti aamusta nukutaan usein yli kymmeneen...

Jos sulle kävisi esimerkiksi ti tai ke klo 12.30, tai huonompana vaihtoehtona to tai pe klo 11.30..? Voisin ajoittaa keskustaan tulon miehen töihinlähtöön, niin voitaisiin kävellä yhtä matkaa.

Ja hei, tarvitsisitko vaippoja? Meillä jäi hirveät kasat pieniksi, suurin osa newborn-kokoisia Muumeja ja Liberoita, mutta myös melkein koko paketillinen 3-6kg Liberoita. Voisin myydä kaikki vaikka kympillä sulle, siinä on varmaan 50-60 vaippaa. Jos et ole vielä varastoinut niitä kotiin :)

Kandi

p.s. jos en tunnu lukevan vastaustasi/vastaavan sulle, niin huikkaa tuonne vauvapuolelle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä puolia....

...avoimuus

...tuun mielestäni hyvin toimeen eri-ikäisten ja erilaisten ihmisten kanssa (emotionaalista/sosiaalista älykkyyttä??)

...lapsenmielisyys :)

Huonoja puolia....

...avoimuus (siis että joskus vois miettiä kaks kertaa esim. ennen kuin möläyttelee omia hölmöjä vitsejä uudessa seurassa...ihmiset varmaan monesti luulee mua VIELÄKIN tyhmemmäksi kuin olen...)

...kontrollifriikkeys (tapahtumien, asioiden ja aikataulujenpitäisi olla aina ennustettavissa...muutoksiin on vaikea sopeutua)

...kärsimättömyys (" ei joskus eikä kohta vaan HETI!!" )

Oliko Enskoilla muuten joskus joku " Ystäväkirja -pino" vai muistanko väärin? Semmoistakin olis hauska täytellä ja lueskella muiden vastauksia (lapsettaa...)...väsätkääs joku!

Makkara

Vierailija
24/24 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivälin krouvin kuvaa tulin vielä tuomaan..

http://i45.photobucket.com/albums/f65/Saimatar/rv200naamaton.jpg

Toivottavasti taas näkyy.

Tuosta gallupista..

OMAT HYVÄT PUOLET

* mä olen todella sosiaalinen ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa

* oikeastaan aina iloinen ja hyväntuulinen ja saan sen tarttumaan muihinkin

* kohtalaisen toimiva tilannekomiikan taju, tällä viimeistään saa kanssaihmiset hyvälle tuulelle

HUONOT PUOLET

* äärettömän äkkipikainen (onneksi tätä tasapainottaa se etten ole yhtään pitkävihainen. Mä suutun ja lepyn sekunneissa) Tähän liitän vielä sen että pitkäpinnaisuus puuttuu

* turhan omistuksenhaluisuuteen taipuvainen

* kauhee lörppö. Siis en juorua asioista vaan siis muuten vaan omituinen höpöttäjä. Juttu ei lopu koskaan vaikka joskus vois olla hiljaakin..