Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koin elämäni tähänastisen suurimman shokin tänään ja olen pureskellut asiaa mielessäni koko illan.

Vierailija
15.02.2007 |

19-vuotias veljeni toi tänään meille kylään uuden tyttöystäväns esiteltäväksi. Odotin jotakin parikymppistä tai hiukan yli olevaa tyttöä. " Tyttöystävä" osottautuikin nelikymppiseksi " naiseksi" , joka alkuperäiseltä sukupuoleltaan on mies. Asia tuli täytenä yllätyksenä enkä osannut oikein suhtautua, olin tosi vaivautunut ja olen edelleen. Veljelleni toivon kaikkea hyvää, mutta miten näin epätodellisen tuntuisen asian kanssa osaan olla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin näin teoriassa minusta tuntuisi, että alkuhämmennyksen jälkeen varmasti ihan hyvin tulisin toimeen asian kanssa, jos kysymys olisi perheenjäsenistäni. Tai kenestä vain. Kaikkea hyvää heille / teille!

Vierailija
2/3 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän mottoni on muutoinkin, että mitä sitä ihmisiä arvostelemaan heidän mieltymyksistään tai tekemisistään. Olen vain tyytyväinen että läheiseni ovat löytäneet mielesensä puoliskon, oli puolisko sitten samaa - eri - tai mitä puolta tahansa. Onnellisuus pääasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuori poika ja vanhempi mies, hmmm.....