Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on näköjään kehittynyt tunteita robottiruohonleikkuria kohtaan 😬

Vierailija
09.10.2024 |

Aamulla kun näin että se lähti laturista leikkaamaa sateessa nurmea, niin tuli heti mieleen että pitää komentaa se takaisin laturiin ettei kastu (se on täysin sateenkestävä). Tajusin sitten että ajattelen höpöjä,eikä sitä ketuta sade, mutta kun nyt kävin ulkona ja näin sen "kahlaavan" puista pudonneiden lehtien seassa niin taas tuli ajatus, että pitää ohjata se raukka pois tuolta paremmalla alueelle.

Oletteko te muut inhimillistäneet jotain kodinkoneitanne?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kehittynyt suhde Wand sauvani ja värisevän dildoni kanssa, koska usein mietin että kumman kanssa tänään leikkisin ja sitten mietin kumpi oli viimeksi mukana leikeissä ja valitsen sen toisen, ettei sille tule paha mieli.

Vierailija
2/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoa kodinkone on Sati kakkonen. Sen nimi on Orgasmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kodinkoneita, mutta työkoneita kohtaan kyllä. Booster🧡 ja Pegasus💚

Vierailija
4/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tunteita Robotti-imuria ja niitä ostoksia kuljettavia Roboja kohtaan. Huomaan juttelevani kotona tuolle imurille ja menen apuun kun aina juuttuu ja saa kasaan minun keittiön mattoni ja samalla huomaan juttelevani: "Voi, nyt oot juuttunut" ja ostosrobot ovat hellyttäviä kun odottavat suojatielle pääsyä.

Vierailija
5/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti suhteenne ei ole edennyt vielä fyysiselle tasolle...

Vierailija
6/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kehittynyt suhde Wand sauvani ja värisevän dildoni kanssa, koska usein mietin että kumman kanssa tänään leikkisin ja sitten mietin kumpi oli viimeksi mukana leikeissä ja valitsen sen toisen, ettei sille tule paha mieli.

Tuo on jo melko vakavaa....

Vierailija
7/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton kanssa on viha- rakkaussuhde. Juttelen sille usein ennen käynnistämistä nätisti ettei se suutu ja ole käynnistymättä. Sitten ajon aikana välillä moitin sitä kun ei kiihtynyt tarpeeksi nopeasti että olis ehtiny ohituskaistalla kaikkien ohi.

Vierailija
8/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti- imurillani on miehen nimi😁tottelevainen hän on.

Minun tekee mieli aina kiusata Alepan kaupparobottia, koskahan se suuttuu eikä väistäkään 😂

Vierailija
9/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelen mun autolle, on tunteita.

Vierailija
10/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen navigaattorin kanssa on välillä todella tiukkaa vääntöä ja keskustelua  😳

Vierailija
11/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kuljetusrobotit ovat kyllä ihania. Tervehdin niitä aina ja juttelen muutaman sanan, toivotan hyvää matkaa. Voisin ottaa sellaisen kämppäkaveriksi. 

Vierailija
12/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan äijätkin aina hellineet peltilehmäänsä ja vanhat autot on tehty inhimillisen näköisiksi.  Eräs vanha avo-triumph on nimetty "frog-eye" isojen erillisten ajovalojensa vuoksi ja eräs Mersu on "Paavo Väyrynen" kun on karsastava katse.

Ihan ok vähän sääliä imuria ja ruohonleikkuria, pääsevät hän ne helpommalla ja ehkä kestävät siten pidemmälle, jos ei anna turhaan rämpiä kosteassa tai surruuttaa jumissa maton reunalla.

Vierailija
13/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ennakkoon opetella, kohtahan meitä hoitaa vain robotit🙄

Vierailija
14/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovathan äijätkin aina hellineet peltilehmäänsä ja vanhat autot on tehty inhimillisen näköisiksi.  Eräs vanha avo-triumph on nimetty "frog-eye" isojen erillisten ajovalojensa vuoksi ja eräs Mersu on "Paavo Väyrynen" kun on karsastava katse.

Se oli silloin, nykyään autot tehdään ilkeiden petojen näköisiksi.

Vierailija
15/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen navigaattorin kanssa on välillä todella tiukkaa vääntöä ja keskustelua  😳

Tämä lienee yleistä, sillä itsekin käyn keskustelua tyyliin:

Navi: Käänny seuraavasta oikealle

Minä: En käänny, se on hitaampi reitti

Navi: Nyt käänny oikealle

Minä: Käänny itte, etkä nää että siellä on valot ja ruuhka. Ajan suoraan!