Tapailen rikasta naista.
Onhan se vähän autoa että minulla on tilillä 300 euroa ja naisella pari miljoonaa. Emme asu samalla paikkakunnalla ja minun pitää lähtee sen huvilalle taas tässä loppuviikosta. Tapailin joskus 24 vuotta sitten myös rikasta naista. Se osti minulle auton mutta jätti minut sitten 4 kk päästä. Silloin nuorena raksamiehenä remontoin sen kartanon kattoa ja jostain syystä se sitten kutsui minua miehekseen ja järjesti illallisia.
Kommentit (23)
Paljonko on palstarikkaan naisen varallisuus?
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö rikas nainen miehestä jonkin palvelijan itselleen? Sopiiko parisuhde rikkaan naisen kanssa alistuvalle miehelle paremmin?
Rikkaat naiset ovat todennäköisemmin tavalla tai toisella enemmän dominoivia ja luonnostaan johtajia.
Kirjoitin ystäväni ex-miehestä, ystäväni ei ole vielä rikas eikä tämä uusikaan nainen ole rikas (luulisin), mutta sen verran varakas kuitenkin, että kaikenlaista on kertynyt.
Luonne ei riipu varallisuudesta, vaan persoonallisuudesta. Rikkaissa on pihejä, mutta myös anteliaita, ystäväni on antelias, samaten olemme mieheni kanssa anteliaita, mutta se ei tietenkään tarkoita, että katsoisimme mitään hyväksikäyttävää lusmua nurkissamme.
Hassu ajatus, että rikas nainen olisi dominoiva ja luonnostaan johtaja, ellei sitten se omaisuus on alusta asti itse tehtyä. Eli nainen on raivannut itsensä hyvin köyhistä oloista varakkaaksi. Silloin täytyy olla jotain rotia, niin naisessa kuin miehessäkin. Tuollaiset ihmiset ovat minun kokemukseni mukaan usein aika kovia ja rahoistaan tarkkoja, eivät kuitenkaan välttämättä pihejä, vaikka voivat olla sitäkin. Kovimmat arvot ovat minun kokemukseni mukaan juuri köyhistä oloista lähteneillä rikkailla. Meillä syntyjään varakkaammilla on ehkä vähän naiivikin käsitys siitä, että jokainen ei ole oman onnensa seppä.
Se on vantaata, siis Vantaalla puhuttua kieltä. Oli hassua, kun eräs lääkäri, joka oli täysin minun makuuni kerran puhui noin. Yleensä tuota kuulee duunareiden suusta.