Är den finska befolkningen EU:s mest korkade?
Hur är det, är finnarna EU:s mest korkade befolkning eller får man fel bild av situationen på detta forum?
Utbildningsnivån kan inte vara speciellt hög bland majoriteten som skriver här, vilket framgår av hur modersmålet missbrukas. Ovanan att befalla andra utan att själv lyckas med något tycks vara impregnerad i ryggmärgen. Som en följd krävs det att alla som är missnöjda med arbetslösas, stödtagares och pensionärers välde bör dra åt helvete från Finland. Vem tänkte de att sedan skall betala deras leverne?
Är det vettigt att importera arbetsoförmögna och samtidigt exportera högutbildade? Om inte, varför har det varit Finlands politik under det senaste kvartsseklet?
Kommentit (31)
Svenskör har pippel i huvud och pojkar ta pippel i baksidan. Rumpöga hinttaren.
Knickar de om som sammande det av kommar - eller ljudande?
Tiedät hyvin, että ilmiannan viestisi taas,
kuten teen kaikille ruotsiksi kirjoitetuille. Palstalaiset tavoittaa tasa-arvoisimmin suomen kielellä.
Håller med .Hur kan man över huvud taget publicera så mycket sjuka saker, snusk mm. Många verkar handikappade som skriver här.
Även det att en enda person kan påverka så att ett nytt ämne tas bort bara för att de är sjuka i huvudet och har som sysselsättning att anmäla alla start som inte intresserar dem eller som de inte kan delta i på grund av att det enklaste verkar vara en överkurs för många här.
Vierailija kirjoitti:
Här i strandsvenska man korkar bara analöpningen.
Käännä suomeksi. Ei päätä eikä häntää.
Det tror jag verkligen och dom är också dom allra blåögda, eller klassens snälla och dumma på samma gång !
Besökaren skrev:
Du vet mycket väl att jag kommer att rapportera ditt meddelande igen,
som jag gör för alla som är skrivna på svenska. Palsta-medlemmarna nås mest jämnt på finska.
Är Sveriges befolkning på gång att bli Europas våldsammaste, det finns ju ställen som inte heller polisen är beredd att gå, Sverige är så inn åt helvete våldsammt och dom leker att allt är bara bra, nej det är det verkligen inte. Sjukt helt sjukt !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännä suomeksi. Ei päätä eikä häntää.
Jos nyt tajusin oikein, "täällä rantaruåtsissa korkkailemme anaaliaukkoja".