Nikotiinipussit- annostus
Minkä vahvuista (1-4 merkitty vain paketteihin) ja kuinka usein uskaltaa ottaa? Olen 60 kg painava nainen ja tupakoinut noin askin päivässä pitkään. Hämärää kun näistä ei löydy mitään ohjeita- ei askista eikä netistä.
Kommentit (4)
Ainakin mun pusseissa lukee takana tarrassa että kuinka monta milligrammaa on pussissa. 4/5 vahvuisia on tällä hetkellä ja jotain 10-11mg per pussi muistaakseni, ei kannata aloittaa noilla vahvoilla koska vähempikin voi hyvin riittää, ja pussien nikotiini tuntuu eri tavalla kuin tupakan. Testaa aluksi 1-2/5 vahvuisia ja pysy niissä jos ne riittää. Yhtä pussia voi käyttää puolisen tuntia, ota seuraava kun tuntuu siltä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun pusseissa lukee takana tarrassa että kuinka monta milligrammaa on pussissa. 4/5 vahvuisia on tällä hetkellä ja jotain 10-11mg per pussi muistaakseni, ei kannata aloittaa noilla vahvoilla koska vähempikin voi hyvin riittää, ja pussien nikotiini tuntuu eri tavalla kuin tupakan. Testaa aluksi 1-2/5 vahvuisia ja pysy niissä jos ne riittää. Yhtä pussia voi käyttää puolisen tuntia, ota seuraava kun tuntuu siltä.
Et vain ole vetänyt röökiä henkeen jos vaikuttaa noin. Savukkeessa on 10-20 mg nikotiinia.
Netin mukaan savukkeesta imeytyy n.1mg nikotiinia,ton perusteella tossa olis 10 röökii?
Miksi et vain kokeile?