Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outoa kun kuume nousee. Mä oon se jolle ei 'koskaan' tuu

Vierailija
08.10.2024 |

Lapsellakin korvatulehdus jälkitautina.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattaa kertoa heikentyneestä immuunipuolustuksesta. Kuume on kehon puolustus merkki. Ei ole siis hyvä jos sitä ei tule ollenkaan koskaan.

Vierailija
2/11 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole oikein koskaan ollut kuumetta, joskus lapsena varmaan on.

Vierailija
4/11 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattaa kertoa heikentyneestä immuunipuolustuksesta. Kuume on kehon puolustus merkki. Ei ole siis hyvä jos sitä ei tule ollenkaan koskaan.

Jaa en tiedä, aiemmin ns alilämpöä. Ei tietoa mikä flunssa, voi kai koronaki olla. 

Vierailija
5/11 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi kuumeeton. Lapsena tiedän olleen korvatulehduksen yhteydessä kuumetta, sen jälkeen ei ole ollut tietääkseni kertaakaan. Harvoin sairastelen, joitain flunssia.

Ja kaikki sanoo, perhe ja sukulaiset, että sitten kun sulle nousee kuume, niin se on menoa. Uskon itsekin siihen, ja asennehan on se tärkein. Ainakin nykyihmisen mukaan. Joten jo varmaan psykologisista syistä tosiaan kuolen seuraavaan kuumeeseen. Minä ja kaverit ollaan psyykattu.

Vierailija
6/11 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote toimii

Vierailija
7/11 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume on hyväksi flunssassa. Näivettyy tauti nopeammin. Ei kuumeeseen kuole yleensä. 

Vierailija
8/11 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut 4-5 päivää flunssassa ja jäljessä nousee kuume kehoitan hakeutumaan pikimmiten lääkäriin. Itselläni ollut keuhkokuume jälkitautina, kun kuume noussut myöhään eli vähän niinkuin paranemis vaiheessa. Ei edes mikään kova kuume vaan hieman lämmön nousua juuri ja juuri 38 asteeseen.

Vierailija
9/11 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei aikuisena tuntunut olevan kuumetta ikinä vaan alilämpöä.

Mittasin suusta, kainalosta ja korvasta, eikä ikinä mitään, vaikka oli todella kuumeinen olo. Tulos aina jotain 36,1.

No sitten tuli mieleen kokeilla mittaamista alapäästä, siis vaginasta. Olikin 38,1. Kokeile ap, jos sinullakin toimii paremmin niin. Joillain iho viilenee kuumeessa ja mittaus pinnoilta ei toimi.

Vierailija
10/11 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikki?

Vierailija
11/11 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs sanaa kuume eli KUU me. Kuu ja kuume. Jännä juttu. Entä kultakuume ja koirakuume.