Mitä joulumakeisia aiotte ostaa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tummaa suklaata minttutäytteellä. Ruskeita kuulia L alkavalta firmalta. Finlandia kuulia. Näitä ainakin.
Millä merkillä on tummaa minttusuklaata?
Ostan joulun jälkeen puoleen hintaan.
Karkit ei oikein kuulu omaan Jouluun. Imelletty perunalaatikko ja makea joulusilli ovat varmaan lähinnä makeista.
En osta mitään, olen aivan mahdoton makian perään. Jos olin aukaissut suklaarasian, se ei jättänyt rauhaan vaan oli syötävä tyhjäksi asti vaikka oli huono olo.
Päätin erään suklaa/sokerihuurusen joulu/uudenvuoden jälkeen vihdoinkin lopettaa makeisten syönnin. Siitä on nyt yhdeksän vuotta ja olen erittäin tyytyväinen valintaani.
N57
Mon cheri -suklaa joka joulu, myydään Alkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummaa suklaata minttutäytteellä. Ruskeita kuulia L alkavalta firmalta. Finlandia kuulia. Näitä ainakin.
Fazermint ja After Eight ainakin.
Katoin kaupassa hintoja , en osta mitään , liian kalliitta.
En mitään, nyt pudotetaan painoa. En muutenkaan ole herkkujen perään. Joskus harvoin saatan syödä pari palaa tummaa suklaata.
Geishaa , ja fazerin punainen (vaalea msitosuklaa) ainakin. Tosin, oon aloittanut terveellisemmän elämän, niin mitään mättö-övereitä en aio vetää niinkuin männä vuosina.
Kirsikkakonvehteja tummalla suklaalla. Parasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazermint ja After Eight ainakin.
After eight parempaa
Mun ikäiselle mummelille annetaan lahjaksi lähinnä joulumakeisia, niin jos joukossa on vihreitä kuulia kiva. Muuta en syö. Makeiset jatkavat matkaa lähisairaalaan hoitajille, koska en keksi muitakaan tahoja jonne antaa. Hyvin on kelvannut sinne.
Tumma minttusuklaa ja kirsikkakonvehti tummalla suklaalla. Lindt 70 %, appelsiini tai manteli
Torronea, marsipania, sokeripaahdettuja pähkinöitä ja manteleita. Fudgea saan lahjaksi kun tytär tekee.
Kerran vuodessa raaskii herkutella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim tämä
https://www.kespro.com/tuotteet/lindt-excellence-minttu-tumma-suklaalev…
Lidlin täytesuklaakin taitaa olla tumma
Edellisetkin on vuelä kaapissa. Itse en osta mitään, mutta ihmiset tuo lahjaksi.