Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset valittavat todella paljon. Itse en jaksa mutta valittajat aiheuttaa stressiä. Mitä tehdä?

Vierailija
08.10.2024 |

Kyllä minuakin tottakai harmittaa asiat, jotka eivät oikeasti toimii. Esimerkiksi nyt tämä Nordean hässäkkä. Tai jos joku on aidosti epäoikeudenmukainen. 

Kuitenkin esimerkiksi töissä valitetaan jatkuvaan siitä tai tästä. Minä en huomaa näitä asioita ja jaksa edes kiinnittää huomiota. Yksi suuri valituksen aihe on esimerkiksi kiire. 

No minusta töitä täytyy tehdä töissä. Asiat hoidetaan. Silti istutaan yhteensä kolme tuntia työvuorossa. Mikä ihmeen kiire? Ehkä hetkittäin kyllä mutta niin se menee. Itse esimerkiksi olen ollut työssä, jossa paukutetaan minuutti-aikataululla ja silti työt venyy. Oli fyysisesti ja henkisesti raskasta mutta omalla tavallaan todella antoisaa. 

Sitten valitetaan jos myyntipalstalla on muutama kaveri, jotka eivät osta vaikka laittavat viestiä. Entä sitten? Kyllä sieltä sitten lopulta ostaja löytyy jos on hyvä tuote ja oikein hinnoiteltu. 

Nämä nyt vain esimerkkejä. Valitusta toisen perään. Pätemistä jokaisesta pienestä asiasta. 

Minä väsyn ainakin siihen. Saisimme paljon enemmän aikaan jos emme keskittyisi tai keksisi mikä on huonosti. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla