Kunpi on halvenpi, Prisma vai Citymarket?
Kommentit (52)
prisma. Mulle lähin cittari, niin siellä on hevi-osaston tuotteet poikkeuksetta nahistuneita.
Riippuu mitä ostaa. Kun on jotain loppumassa, niin voi kauppareissulla katsoa toisen sovelluksesta, kannattaako ostaa täältä vai ostanko seuraavalla kauppakerralla toisesta, kun siellä se on halvempaa.
Lähimmässä Prismassa (seudun pienin) on paljon huonompi valikoima kuin Citymarketissa (maan isoimpia).
Prisma reilusti halvempi. Normi arkiruoka, eroa jotain 20%-30% ostoskassissa. Prismasta saa lisäksi hyvät bonukset tilille, aivan mainio järjestelmä.
mahdoton vastata kumpi on halvempi, riippuu ostoskorisi sisällöstä täysin.
Kyllä ne molemmat katteet ottaa.
Prisma. K kaupat on aina kalliimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat ostokset maksaa Prismassa 100€ ja Citymarketissa 150€.
Ja Lidlissä 80 euroa.
Lidlissä vähemmin on tarjontaa. Merkkikin vaikuttaa hintaan. Eikä siellä ole kattavasti kotimaisia tuotteita.
joo pari kertaa käynyt lidukassa, ja en oikein innostunut. Omia priva label tuotteita paljon, ja ei kyllä jäänyt fiilis että ois ollu mitenkään halpa. Toki arvostan lihatiskiä, ja tuoretta kalaa ja lihaa mitä lidukasta ei saa.
Olen syntynyt aikakaudella jolloin ei ollut sittareita eikä prismoja. Rahat riitti hyvin kun käytettiin vain korttelikauppaa, mutta nyt on nuo lähes kaikki pikkukaupat hävitetty.
En tiedä kumpi on halvempi, käykää molemmissa, ja jos tuote tuntuu liian kalliilta, jätä ostamatta, eikai siinä kummempia.
Kyllä K-Citymarket on kalliimpi kuin Prisma. Minulla ei ole Keskon eikä S-ryhmän bonuskorttia, mutta Prismasta saa samat tuotteet halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä K-Citymarket on kalliimpi kuin Prisma. Minulla ei ole Keskon eikä S-ryhmän bonuskorttia, mutta Prismasta saa samat tuotteet halvemmalla.
Meilläpäin prisma on todella nuhjuinen ja vanhanaikainen, eikä yhtään houkutteleva. Sittarista saa jonkun tuotteen halvemmalla jonkun kalliimmalla kuten monessa muussakin paikassa.
Jotenkin paljon siistimpi ja houkuttelevampi kauppa meilläpäin tuo sittari.
Bägge är svindyra och har ointressanta sortiment.