Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi raskaustestin positiivinen viiva haihtuu pois?

Vierailija
08.10.2024 |

Elikkäs yhdyntä tapahtui 22.9 sekä 25.6 ja ovulaatio mulla oli 25 tai 26.9.

kierto mulla on n. 37 päivää, eli tänään 8.10 olis pitänyt menkat alkaa. Sain Rfsu herkällä testillä positiivisen haamun aamuvirtsasta jo 6.10. Testasin sitten taas pregcheckin testillä ma 7.10 ja testi oli täysin nega. Tänään 8.10 testasin taas rfsun herkällä testillä ja sain selvän haamun joka oli jo ekä pikkasen lauantaista vahvistunut, mutta päivän mittaan se haamu on haihtunut ihan täysin tosta testistä ja näyttää käytännössä negalta? Mulla on yleensä raskauksista näkynyt plussat tooodella aikasin, mutta en ymmärrä miks nyt onkin näin? Oireina kyllä näläntunnetta ja välillä menkkamaista jomotusta ja vihlasuja.

Pyysin terveyskeskuksesta lähetettä verikokeisiin, kun musta on outoa että toi hcg ei käytännössä näytä nousevan. Sieltä pyydettiin odottamaan jos vuoto alkaa tai jos ei ala niin varaamaan aikaa neuvolaan, mutta musta aika piinaavaa odotella neuvolaa jos tässä oliskin jotain häikkää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että katsoit vanhaa testiliuskaa moneen kertaan päivän mittaan? Sehän ei merkitse yhtään mitään koska testiä ei ole tarkoitus katsoa x ajan jälkeen.

Vierailija
2/3 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla varhainen keskenmeno. Et oikeastaan voi kuin odottaa. Tsemppiä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin testin laukkuun työpäivän ajaksi ja päivän päätteeks tuli vilkastua samalla kun sen heitin roskiin