Milloin olet viimeksi ostanut vaatteen?
Minä ostin housut varmaan heinäkuussa.
Ai niin, ja Cittarista paidan kympillä elokuussa!
Kommentit (36)
Viime joulukuussa. Aloitin vuodenvaihteessa vaatteiden ostolakon ja jatkan sitä ainakin joulukuun loppuun saakka.
Kuun alku. Pitkät villavälihousut ja villa-aluspaita. Keski-ikäinen ei kestä tätä viileää. Paketti on tulossa vielä, onkohan oikea koko.
Pari viikkoa sitten Kreetalla ostin bikinit, kun unohdin pakata sellaiset mukaan.
Heinäkuussa ostin mekon ja rintsikat. Muuta en ole vieälä tämän vuoden puolella ostanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yöpaita vaate? Ostin pari viikkoa sitten.
Mummo.
Miksi erotiikan tappaja päällä nukut?
En ole tuo, jota moitit pyjama päällä nukkumisesta, mutta käytän yöpaitaa.
En harrasta seksiä nukkuessani. Siksi yövaatteet. En tunne eroottisia tunnelmia nukkuessani enkä koe tarpeelliseksi herätellä myöskään puolison eroottisuutta nukkuessani. Seksiä harrastan valveilla valveilla olevan puolisoni kanssa eroottisissa tunnelmissa. Ohis
Vuosi sitten jäätyäni eläkkeelle. Sen jälkeen rahat ei riitä edes ruokaan. Olen laihtunut 14 kg kun ruokaa ei ole niinkuin ennen. Vaatteet ovat jääneet isoksi ja silti joudun niitä käyttämään. Kaikki roikkuu päällä. Rinnatkin ovat kutistuneet ja rintsikatkin liian suuret. Mutta kun ei ole rahaa vaatteisiin niin ei sitten ole. Nekin vaatteet jotka on, ovat toimistossa käyttämiäni. Eivät käy eläkeläisen arkeen mutta on vaan käytettävä. Ihan sietämätön tilanne.
Eilen! Matkalla apteekkiin osui silmään halpa ja nätti neule. Niitä ei ole koskaan liikaa.
Lisäksi olen tilannut Temusta eka kertaa talvifarkut. Saa nähdä, mitä sieltä tulee. Miksi eivät suomalaiset valmistajat tee lämminvuorisia farkkuja??!
Tänään villapaidan. Olen laihtunut ja vanhat pyörii päällä. Hintaa oli joku 20e. Aika harvakseltaan uutena ostan mitään, kirpparilta villatakin 4e kesällä ennen tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten jäätyäni eläkkeelle. Sen jälkeen rahat ei riitä edes ruokaan. Olen laihtunut 14 kg kun ruokaa ei ole niinkuin ennen. Vaatteet ovat jääneet isoksi ja silti joudun niitä käyttämään. Kaikki roikkuu päällä. Rinnatkin ovat kutistuneet ja rintsikatkin liian suuret. Mutta kun ei ole rahaa vaatteisiin niin ei sitten ole. Nekin vaatteet jotka on, ovat toimistossa käyttämiäni. Eivät käy eläkeläisen arkeen mutta on vaan käytettävä. Ihan sietämätön tilanne.
Osta Temusta.
Ostin pari viikkoa sitten paidan suomalaiselta ompelijalta.
Pari hupparii. Kollegehousut. Sukat.
Rempsee pojankloppi
Just tilasin Torista kolme takkia
Ostin Cittarista viikonloppuna kahdet termolegginsit, kun oli tarjouksessa.
no lapselle ostin just kahdet housut. itselle en muista milloin olisin viimeksi jotain ostanut.
Pakko tunnustaa, että en edes muista. Ehkä n. 4 v sitten merino/silkki/viskoosi -neuletakin alesta. Sen jälkeen parit thermosukkahousut ja muutaman alusvaatteen, mutta niitä ei kai lasketa varsinaiseksi vaatteeksi.
Näin se köyhäkin yrittää mahdollisuuksiensa puitteissa kuluttaa ja pitää osaltaan yhteiskunnan pyöriä pyörimässä ;)