Voiko airfryerilla paistaa lettuja?
Hei vaan kaikille! Oon miettinyt pitkään, että jos ostan airfryerin, niin voiko sillä paistaa lettuja? Jotenkin tuntuu, että se voisi onnistua, mutta en ole varma. Meneekö ne vaan kasaan siellä? Onko kellään kokemuksia? Voiko sillä tehdä myös pannukakkuja? 😅
Kommentit (202)
Varmaan voi mutta eipä ole tullut mieleen kokeilla. Riippuu myös varmasti airfryerista mutta ainakin erillisen vuoan ehkä tarvitset kun airfryerin korissa on reikiä. Ja ainakin oman kokemuksen mukaan kevyet asiat (esim. juusto hampparipihvin päältä) lähtee helposti lentoon eikä pysy pihvin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan voi mutta eipä ole tullut mieleen kokeilla. Riippuu myös varmasti airfryerista mutta ainakin erillisen vuoan ehkä tarvitset kun airfryerin korissa on reikiä. Ja ainakin oman kokemuksen mukaan kevyet asiat (esim. juusto hampparipihvin päältä) lähtee helposti lentoon eikä pysy pihvin päällä.
Mutta siis niihinhän myydään eri tyyppisiä vuokia ja myös sellaisia reunallisia leivinpaperivuokia, joiden nimeä en nyt muista.
Minä luotan gourmet-kokkiin, joka useampia airfryereita kokeiltuaan sanoi, ettei ikinä hanki sellaista omaan keittiöönsä tai ravintolaansa. En hanki minäkään.
Seurasin jouluna tuttavan luona joulutorttujen paistoa siinä vempeleessä. Kolmen tortun teko kesti yli 20 min ja silti ne jäivät raaoiksi, jäi syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi.
Voi jos osaa. Tiktokissa oli video
Tiktokissa on kaikenlaista paikkansa pitämätöntä sontaa.
Niin on vauvapalstallakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä luotan gourmet-kokkiin, joka useampia airfryereita kokeiltuaan sanoi, ettei ikinä hanki sellaista omaan keittiöönsä tai ravintolaansa. En hanki minäkään.
Seurasin jouluna tuttavan luona joulutorttujen paistoa siinä vempeleessä. Kolmen tortun teko kesti yli 20 min ja silti ne jäivät raaoiksi, jäi syömättä.
No minä taas en tarvitse gourmet-ruokaa vaan paistan airfryerissa perunoita ja kasviksia sekä pakasteita ja eineksiä kuten rapeita kalapaloja(tulee muuten oikeasti rapeita), lihapullia ja -pihvejä, kasvispullia ja -pihvejä, falafelejä ja mitä ikinä keksinkin. Se helpottaa ruoanlaittoa. Eihän sähkövatkainkaan ole ihan paska vain siksi että sauvasekoittimella on nopeampi tehdä smoothie. Niillä on eri käyttötarkoitukset.
Ei tässä ole mitään nähtävää, jatkakaa matkaa!
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
Ei mua naurata. No okei, naurattaa.
AP:n ongelma ratkeaa sillä, että älä osta sellaista fryeriä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on sitten tuulta liikaa - laita pienemmälle!
Älkää olko naiset ilkeitä toisillenne.
En kestä näitä uusavuttomia ihmisiä voi luoja taas.
Eikö kouluttamaton mies kelpaa naisille?
Luepa Raamatusta Ilmestyskirjan 13.luku.
Ihmisellä on monta kättä mutta ei koskaan tarpeeksi.
Voi näköjään paistaa.
Laitoin airin rasvatulle pellille lettutaikinan ja 3min aikaa 220 astetta. Tuli ihan kelpo lettuja.
Onko teillä esittää jotain tutkimustietoa tästä asiasta vai perustuuko väitteenne vain yleiselle öyhötykselle ja omalle tuntumalle?