Kaikenlaisia mielenvikaisia niitä onkin liikkeellä..
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1585391
ja kaikkea se rasismi teettääkin..
Kommentit (5)
tuntuu mielestäni kutakuinkin oikean kokoiselta.
Ei yhteiskunnassa saa ketään ottaa silmätikuksi ja tehdä perättömiä väitteitä, yrittäen saada toinen vankilaan ja olisi varmasti vielä yrittänyt "ansaita" tuhansia euroja toiselle itse aiheuttamalla kärsimyksellä.
naisen lausunnon perusteella? Siis jos minä nyt vaikka keksin syyttää exääni raiskauksesta, niin tuskin hän tuomiota saa vain sanomani perusteella. Siksihän raiskatun tulisi aina mennä lääkärintarkastukseen 24 h sisään raiskauksesta...Jos ei ole fyysisiä todisteita, ei silminnäkijöitä eikä valvontakamerakuvaa tms, niin eihän tuo syytetty mies kuitenkaan tuomiota olisi voinut mitenkään saada.
niin on vaikea arvostaa myöskään muidenkaan elämää ja oikeuksia.
Usein nämä rasistit ajattelee että muun rotuisilla on kaikilla huono moraali ja kaikki ovat raiskaajia, toisenluokan kansalaisia heitä saa sitten syyttää ihan mistä vain.
Tuomio oli ihan oikea ja opiksi vaan kaikille muillekkin.
Sillä kaikki rasistit joita minä tunnen ovat kaikki huono moraalisia ihmisiä.
Tuossa vieressäkin istuu yksi kova rasisti (sermin takana) joka pettää miestään mennen tullen, todella outo tyyppi.
Aika kova rangaistus. Jos nainen olisi raiskattu, niin mies olisi saanut korkeintaan puolet tuosta rangaistuksesta.