Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla kolme lasta ja uusi suhde haaveissa

Vierailija
08.10.2024 |

Kannattaako mieluummin katsella lapsettomia vai perheellisiä miehiä? Ja miten sujuu arjen yhteensovittaminen esim. vuoroviikkoisän kanssa? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset edellä ja rinnalla aikuisten suhde erikseen asuen. Rakkautta riittää ja en koe jääväni mistään paitsi.

Vierailija
22/27 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ehkä on trolli, mutta vastaukset on aika kamalia. Ei kaikki ihmiset ole niin lapsivastaisia, eikä suhteen tarvitse edes olla avoliitto...

Ap:n kandeis mun mielestä katsella enemmän miehiä, joilla on lapsia, jos sitä nyt voi pitää perusteena etsiä ketään, kyllä se suhde taitaa syttyä enemmän tunnepuolelta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ne sentään on samalla isälle?

Eivät ole. Onko sillä nyt niin paljon merkitystä?

Ap

Kertoohan se aika paljon.

kaikki on eri isille. Ei kai se haittaa mitään.

Vierailija
24/27 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset välillä keskity vain lapsiisi?

Vierailija
25/27 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta mä en ole koskaan tajunnut tuota, että pitäisi odottaa siihen asti kun lapset muuttaa pois. Siis pitäisi jättää oma elämä elämättä ties kuinka pitkäksi aikaa?? Mun lapsi oli 2-vuotias kun erosimme hänen isänsä kanssa enkä todellakaan ajatellut, että odotan niin kauan kunnes lapsi muuttaa pois. Mä olisin nimittäin odottanut sitten 19 vuotta. Oli lyhyitä seurusteluja joita lapsi ei edes tavannut. Sitten tuli se pidempi suhde jossa muutimme yhteen ja miehelläkin vielä yksi kotona asuva lapsi. Tämä suhde päättyi eroon siinä vaiheessa kun mun lapsi oli jo täysi-ikäinen. Nyt olen sinkku, yli 40v enkä ajatellut vieläkään jäädä yksin vaan toivon, että joku tulee vastaan. Kiirettä mulla ei ole. 

Niin ja entäs lapseni isä sitten? No hän ei ollut montaa kuukautta yksin kun löysi uuden puolison. Ovat edelleen yhdessä ja heillä on kaksi yhteistä lasta. Hyvä niin. 

Enkä tajua tuotakaan jeesustelua, että on kamalaa jos lapsia on useamman kuin yhden miehen kanssa. Se, että on lapsia esim. kahden miehen kanssa ei tarkoita automaattisesti yhtään mitään. Ei se kerro yhtään mistään holtittomasta. Voihan olla, että ensimmäisen kanssa saadut lapset jo isoja ja välissä vuosia ennen kuin lapsia uuden miehen kanssa. Jos mä olisin saanut toisessa pitkässä suhteessani lapsen, niin ikäero mun esikoiseen olisi ollut vähintään 12 vuotta. No ei suotu meille yhteistä lasta tuon miehen kanssa ja lapsilukuni jäi yhteen.

Vierailija
26/27 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan kaksi lasta ja oon käytännössä totaali-yh, uusi mies kanssa toiveissa (joskus) mutta mietin kuinka tulee käytännössä onnistumaan mikään seurustelu. 

sitten kun lapset muuttavat pois homma natsaa. Eihän sulla ole edes mitään aikaa suhteeseen

Monelle naiselle suhde on sitä, että mies hoitaa kotia, kuskaa lapsia ja rahoittaa yli puolet tästä kaikesta. Kyllä sille on aikaa. 

Vierailija
27/27 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tosi negatiivinen kuva sekä äideistä että isistä. Olen luullut, että aikuinen ihminen pystyy huolehtimaan sekä biologisista että muuten omaksi tulleista lapsista. Minun lapseni olivat 6 ja 8 kun aloin seurustella nykyisen puolisoni kanssa. Toinen tytöistäni otti asian rauhallisesti, toinen mökötti puoli vuotta kunnes ryhtyi jälleen päivänsäteeksi. Biologinen isä tiiviisti mukana kuvioissa ja on monta kertaa sanonut, kuinka iloinen on siitä että puolisoni huolehtii hänen lapsistaan. Miehet ovat nyt kavereita ja auttavat toisiaan eri asioissa. Maailma on tarpeeksi paha paikka ilman että ihmiset turhaan kiukuttelevat toisilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän