Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat ilmaiset tarjoilut lentokoneessa, mikä lentoyhtiö? Nyt saa kehua ja kertoa!

Vierailija
08.10.2024 |

Odotan vastauksia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairilla saa pähkinöitä. Hienoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Se on joko lipun hinnassa tai sitten tarjoilua ei ole.

Vierailija
4/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singapore Airlines. Aasialainen ruoka ja nätit lentoemot.

Vierailija
5/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wizzairilla saa kerman ostettuun kahviin ilmaiseksi.

Ja kaffekupongin kun lento myöhässä.

Vierailija
6/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin mustikkamehu on hyvää.

Vierailija
7/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emiratesilla oli hyvät tarjoilut. Nukuin läpi jäätelötarjoilun ja lentoemo haki minulle uuden kun heräsin :)

Vierailija
8/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qatar airwaysin tarjoiluista olen itse tykännyt.

Vierailija
9/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emiratesilla oli hyvät tarjoilut. Nukuin läpi jäätelötarjoilun ja lentoemo haki minulle uuden kun heräsin :)

Ääni Emirates-yhtiölle myös! Tosin viime lennosta on aikaa 8 vuotta.

Ei olisi uskonut matkustavansa halvimmilla economy-luokan lipuilla. Matkustin muutamia kertoja edestakaisin Euroopasta Australiaan, välilasku Dubaissa. 

Ruokavaliovaihtoehtoja oli ainakin 10 erilaista, itse olin etukäteen ilmoittanut dieetikseni 'vegetarian with seafood'. Erikoisdieetissä oli sekin etu, että ne tarjoillaan ensimmäisenä. Ruoan laatu oli hyvinkin fine dining tasoa.

Ennen tarjoilua stuertti jakoi jokaiselle höyryävät puhdistusliinat käsien hygieniaan.

Koko lennon ajan 'baari' oli auki Airbusin välikössä. Jos siis missasit tarjoilun nukkuessa tai halusit ylimääräisen yömyssyn tai muuta juotavaa.

Ylipäätään, lennon aikana saattoi pyytää melkein mitä tahansa extraa, ja se toimitettiin ilman eri veloitusta.

Vierailija
10/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta toisella yhtiöllä voi olla kallis lippu ilman tarjoilua, toisella halpa sisältäen tarjoilun. Mites tämän selität?

Vierailija
11/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aegean Airlines kreikkalainen yhtiö. Lentää ainakin Helsingistä Kreikkan saarille ja pääkaupunkiin Ateenaan. Lämmin maukakas ruoka ja alkoholittomat juomat ilmaisia. Lippujen hinnat ok

Vierailija
12/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnairin mustikkamehu on hyvää.

Hyvää on mutta aika idioottimainen idea tarjota mustikkamehua kun ne tahrat ei lähe pois.

Vierailija
13/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsekatkaa huviksenne modernin lentomatkailun alkutaipaleen ruoka/juomatarjoiluja. Ihan posketon meno ollut silloin taivaalla.

Vierailija
14/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kannattaa vertailla lippuhintaa ja mitä siihen sisältyy. Eli kuuluuko lämmin ateria lipun hintaan. Tietty jos lento on niin lyhyt, ettei ruokaa tarvi syödä, tuolla ei ole merkitystä.

Vierailija
15/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aeroflotilla sain aikanaan toosaa lentoemolta Moskova-Bangkok lennolla. Toki maksua vastaan. Mutta jäi hyvä fiilis.

Vierailija
16/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin icelandair

Vierailija
17/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta toisella yhtiöllä voi olla kallis lippu ilman tarjoilua, toisella halpa sisältäen tarjoilun. Mites tämän selität?

Luuletko lentoyhtiön järkkäävän tarjoilut omalla kustannuksellaa ja tekevän sen takia tappiota? Pian on entinen lentoyhtiö

Vierailija
18/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Air Francesta

Vierailija
19/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lufthansalla hyvät ainakin viime vuosikymmenellä. Kuuluivat lipun hintaan, ruokaa, juomat ja lyhyellä lennolla kahvit.

Vierailija
20/21 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääni Emirates-yhtiölle myös! Tosin viime lennosta on aikaa 8 vuotta.

Ei olisi uskonut matkustavansa halvimmilla economy-luokan lipuilla. Matkustin muutamia kertoja edestakaisin Euroopasta Australiaan, välilasku Dubaissa. 

Ruokavaliovaihtoehtoja oli ainakin 10 erilaista, itse olin etukäteen ilmoittanut dieetikseni 'vegetarian with seafood'. Erikoisdieetissä oli sekin etu, että ne tarjoillaan ensimmäisenä. Ruoan laatu oli hyvinkin fine dining tasoa.

Ennen tarjoilua stuertti jakoi jokaiselle höyryävät puhdistusliinat käsien hygieniaan.

Koko lennon ajan 'baari' oli auki Airbusin välikössä. Jos siis missasit tarjoilun nukkuessa tai halusit ylimääräisen yömyssyn tai muuta juotavaa.

Ylipäätään, lennon aika

Niin ja join ilmaista viinaa kunnes lopulta sammuin koneeseen. Jouduin putkaan Dubaissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi