Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itsestäänselvyys naiselle

Vierailija
07.10.2024 |

Aihe aiheuttaa paljon surua, ja mulla ei ole sellaisia ystäviä joille haluaisin avautua asiasta. 

Eli olen nyt ollut parisuhteessa kolmisen vuotta. Alkuun sain useamman lahjan, suklaapatukoita kauppareissulta jne.

Nainen on hauska, älykäs, huomaavainen muutoin, siksi tuntuu hölmöltä valittaa. 

Sitten tämä asia, joka minua vaivaa. En saa koskaan mitään muistamisia. En ole saanut synttäreinä edes itse kirjoitettua korttia, mistään lahjoista puhumattakaan. Jos ikinä haluan minkäänlaiset treffit, joudun ne täysin yksin suunnittelemaan. Nainen ei tunnu koskaan panostavan suhteessamme mihinkään. Hänellä on jo yksi pitkä suhde takana, ja en tiedä kuoliko siinäkin romantiikka näin? Käsitin vain, että nainen on kyllä järjestänyt reissuja ja ostanut tavaroita (puhui siitä, että exä oli kiittämätön, joten tiedän nämä sen takia). 

Nyt häihin valmistelen jo kaikkea yksin (kesällä 2026 olisi tarkoitus mennä naimisiin). 

En mä tiedä. En haluaisi kerjätä rakkautta ja huomioimista. En ole nyt viime vuoden kevään jälkeen järjestänyt mitään erityistä meille, olen onneton monesti sillä suhteessa on alkanut useammalla osa-alueella näkymään, miten itsestäänselvänä nainen minua pitää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puheeksi. Ei ne asiat mystisesti itsestään muutu, eikä toinen lue ajatuksia. Sano että kaipaisit huomiointia ja merkkejä rakkaudesta. Älä ensimmäisenä täräytä että sinä et ikinä.. 

pitkään parisuhteeseen kuuluu sen opettelu, että hankalista asioista puhutaan. Kun opitte keskustelemalla selättämään hankalat tunteet ja kehittämään parisuhdetta, niin siitä se urkenee. 

tsemppiä! Ja onnea matkaan.

terv vanha yli 20v yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä