Olen kyllästynyt työhöni ja työpaikkaani
Samat jutut pyörii vuodesta toiseen ja työ on yhden ja saman kaavan toistoa. Työ on suorastaan latistanut minut. Mutta eihän tässä tilanteessa mitään riskejä voi ottaa.
Kommentit (9)
Uskon että sun kaltainen valittaja löytää jokaisesta paikasta pelkkää huonoa.
Kyllästyt myös mahdolliseen tulevaan työpaikkaasi. Samaa soppaa kaikki. Uutuudenviehätys kestää noin 2-14 päivää.
Kaikki työ on lopulta pakkopullaa, kuten koko elämäkin nuoruuden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyt myös mahdolliseen tulevaan työpaikkaasi. Samaa soppaa kaikki. Uutuudenviehätys kestää noin 2-14 päivää.
Turha alapeukuttaa, totuus kirvelee.
Niin minäkin. Lähden sieltä heti kun saan jostain paljon rahaa.
Lottovoitto tervetuloa ensi lauantaina!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki työ on lopulta pakkopullaa, kuten koko elämäkin nuoruuden jälkeen.
No ei ole. Meitä jotka tykkäsimme käydä töissä on paljon. Ei ollut pakkopullaa vaikkei ollut se unelma-ammatti, johon olisin halunnut. Nyt on kiva lökötellä hyvällä eläkkeellä jo vuosia, ei tartte säästää ja kituuttaa. Ei meillä boomereilla mitään ihanaa nuoruutta ollut, en kaipaa yhtään.
Sama. Ajattelen palkkapussia niin jaksan.
Oon kans kyllästynyt työhöni. En anna sen enää vaikuttaa jaksamiseen vaan olen hyväksynyt sen. Nautin vapaa-ajastani ja teen itselle mieluisia asioita kun olen vapaalla. Ei työstä tarvitse saada mitään nautintoa, kunhan sen vaan suorittaa mahdollisimman hyvin ja huomaamattomasti.
Katsele millaisia työpaikkoja on tarjolla ja kokeile pääsisinkö. Saat osviittaa onko sinusta johonkin toiseen työhön vai onko tyytyminen siihen missä olet.