Temptation Island Suomi 2024 OFFICIAL
Kohta mennään taas! Tähän ketjuun sarjan käsittely puolesta ja vastaan!
/c
Katso lähetysajat : Temptation Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1191)
Disa käy viittäkymmentä. Kyllä. Ja kun avaa suunsa, vois luulla, että siellä on huonostikäyttäytyvä teini angstaaja. V sitä V tätä. Pukeutumisesta ei kehtaa edes antaa arvioita. Eihän hän edes osaa pukeutua.
Hän on 41 hän on nelikymppinen.. mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Disa on 41 miten niin hän lähentelee 50 v. Jos olis 46 sitten vois sanoa.. toisaalta ihan sama yrittää leikkiä kumminkin jopa teiniä..jostain luin että traumatisoituneiden ihmisten pukeutuminen jää siihen aikaan milloin kaikki oli vielä ihan hyvin.
Silloin kaikki sota-aikana traumatisoituneet sota- orvot olis siis kulkeneet ikänsä lasten vaate-lookissa?
Anteeksi anteeksi anteeksi anteeksi yleistin!!!!!!!!? Olen lukenut ihan vain jostain psykologiaa käsittelevästä kirjasta!!!!!!!!!!!!!!!?!?????????????? Heti kun minä kirjoitan jotain muuta kuin aaahaaaaah ihanaaa niin pitää hyökätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Disa on 41 miten niin hän lähentelee 50 v. Jos olis 46 sitten vois sanoa.. toisaalta ihan sama yrittää leikkiä kumminkin jopa teiniä..jostain luin että traumatisoituneiden ihmisten pukeutuminen jää siihen aikaan milloin kaikki oli vielä ihan hyvin.
Silloin kaikki sota-aikana traumatisoituneet sota- orvot olis siis kulkeneet ikänsä lasten vaate-lookissa?
Anteeksi anteeksi anteeksi anteeksi yleistin!!!!!!!!? Olen lukenut ihan vain jostain psykologiaa käsittelevästä kirjasta!!!!!!!!!!!!!!!?!?????????????? Heti kun minä kirjoitan jotain muuta kuin aaahaaaaah ihanaaa niin pitää hyökätä
Ei kai siinä hyökätty, lähinnä haettiin vertauskuvaa väitteellesi.
Hannes käy kolmeakymmentä... juu. Hän on parikymppinen ja "viittäkymppiä käyvä" Disa on nelikymppinen, vieläpä ihan kymmenen alkupäästä. Kummallakin on vielä henkistä kasvua tehtävänä.
Hannes vaikutti alkuun jopa kypsemmältä kuin Disa, mutta nyt on vähän tullut vaikutelma, että "selkäranka" hänellä on melkoisen pehmeä, hän on aktiivisesti tekemättä mitään erityisen kiellettyä, mutta ei kyllä aktiivisesti yritä olla tekemättäkään... onkohan hän lie sellainen, että "asioita vain tapahtuu" (kun asettuu tahallaan alttiiksi ja antaa niiden tapahtua).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä hyökätty, lähinnä haettiin vertauskuvaa väitteellesi.
Minä luin tänä vuonna vankila psykologin tais sukunimi olla Puolakka kirjaa jossa tuosta puhuttiin. Minun olisi pitänyt täsmentää mitä tuolla hain , toki varmaan silloinkin olis lähdetty irvailemaan. Ei ole mikään tuulesta temmattu väite tuollainen.
Miksi ei vaan sanota suoraan toinen on 23 ja toinen 41 . Selkeästi Hannes on parikymppinen ei lähellä 30 . Selkeästi disa on nelikymppinen ei lähellä 50.
Ei se että joku käy viidettäkymmentä tarkoita, että olisi lähellä viittäkymmentä vuotta. Se tarkoittaa, että on 40 tai yli. Ihmiset ei ymmärrä aivan tavallisia sanontoja nykyään!
Marraskuun Iltalehden jutus ainakin oli vielä 24 että onko nyt hiljattain täyttänyt ? Otsikot kertoi kauden alussa ainakin että 17 vuoden ikäero.. muistaakseni kaudella oli 23v
Kimmo on kyllä pussy-guy. Semmoinen perusjuntti.
Vierailija kirjoitti:
Marraskuun Iltalehden jutus ainakin oli vielä 24 että onko nyt hiljattain täyttänyt ? Otsikot kertoi kauden alussa ainakin että 17 vuoden ikäero.. muistaakseni kaudella oli 23v
Tuolla ole edes mitään merkitystä, kun kumpikin henkisesti vielä niin keskeneräisiä. Joka tosin on katsojien kannalta ihan hyvä, niin onpahan jotakin ihmeteltävää.
Kimmo on jotenkin lutuinen mut hieman yksinkertaiselta vaikuttava.
Toivon toisaalta että Niki tekee jotain paskaa tuolla että someparin kulissi kaatuu
Vierailija kirjoitti:
Hannes vaikutti alkuun jopa kypsemmältä kuin Disa, mutta nyt on vähän tullut vaikutelma, että "selkäranka" hänellä on melkoisen pehmeä, hän on aktiivisesti tekemättä mitään erityisen kiellettyä, mutta ei kyllä aktiivisesti yritä olla tekemättäkään... onkohan hän lie sellainen, että "asioita vain tapahtuu" (kun asettuu tahallaan alttiiksi ja antaa niiden tapahtua).
Just sama fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Ei se että joku käy viidettäkymmentä tarkoita, että olisi lähellä viittäkymmentä vuotta. Se tarkoittaa, että on 40 tai yli. Ihmiset ei ymmärrä aivan tavallisia sanontoja nykyään!
Nimenomaan tämä. Oikeestiko täällä joillekin otti vaikeasti sanamuodot? Kylmä fakta kuitenkin, että seuraavat pyöreät Disalla on se 50. Pitäisi yrittää edes osata käyttäytyä sen mukaisesti
Kimmo taitaa päästä pesälle seuraavassa jaksossa, vihdoinkin :D
Kauden aikana olivat 24 ja 41. Tällä hetkellä ovat 25 ja 42.
Vierailija kirjoitti:
Hän on 41 hän on nelikymppinen.. mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää🥴
Kyllä. Eli käy viittäkymppiä. Mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää? Selkosuomeksi sanottua.
Kundithan innostui Tuulista, koska sil on isot daisarit. Sitä asiaahan ne yhdessä tuuletti. Ja siks se Aliko se oli nimeltään, joka sai lähtöpassit, kun eniten sitä julisti.