Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi 2024 OFFICIAL

Vierailija
07.10.2024 |

Kohta mennään taas! Tähän ketjuun sarjan käsittely puolesta ja vastaan!

/c

Kommentit (1189)

Vierailija
441/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka kauhistellaan sitä että jollakin seksi on kuulostaa elämän ainoalta tarkoitukselta niin jos teiltä vietaisiin seksuaalinen vietti kokonaan ja lopullisesti pois , suurin osa olis tyhjiä kuoria. Turha sitä lähteä moralisoimaan. Kimmo ei tokikaan tuo valitettavasti muuta asiaa ilmi siksi se asia mitä hän sanoo kuulostaa hyvin karulta ja järjettömältä. Vaikka siinä on ihan pointtia jos hänellä olis muustakin aiheesta keskusteltavaa.

Siis kuinka isona asiana tuota voi pitää? Jos seksuaalisuus on motiivi esim laittautumiselle, sosialisoinnille ja muille jutuille, niin sitten joo uskon että tyhjä kuori olotila tulis jos seksuaalisuus yhtäkkiä vaan katoais. Mutta sittenkään en usko, että se olis pysyvä olotila. Että vaikka seksuaalisuus otettais pois ja tällainen ihminen kokis olevansa tyhjä kuori, niin se olotila voi muuttua ajan kanssa. Ihminen voi löytää muita merkityksellisiä asioita ja kohdistaa huomionsa uudella tapaa.

Seksuaalisuus on yksi elämän osa-alue, joka voi näytellä turhan isoa roolia siinä missä muutkin osa-alueet. Joku pitää esim työtä olennaisena elämän osa-alueena, ja jos se otettais siltä pois niin aivan varmasti olis tyhjä kuori olotila sen jälkeen. Mutta se on sitten ihmisestä kiinni pystyykö sopeutumaan vai sureeko menetyksiään tyhjänä kuorena lopunikänsä

Vierailija
442/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka kauhistellaan sitä että jollakin seksi on kuulostaa elämän ainoalta tarkoitukselta niin jos teiltä vietaisiin seksuaalinen vietti kokonaan ja lopullisesti pois , suurin osa olis tyhjiä kuoria.

Se tapahtuu iän myötä joka tapauksessa, luonnollisesti monet asiat hiipuu. Joillain loppuu myös sairauksien myötä jo aiemmin. Joillain ei välttämättä sellaista viettiä olekaan, syystä tai toisesta. Joten aika vahva olettamus, että nämä kaikki ihmiset (suurin osa heistä, kuten kirjoitit) olis sitten vaan tyhjiä kuoria.

Vai niin , ainahan minä olen väärässä. Ja te kaikki muut olette oikeassa. Selvä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ei saa olla mitään muuta mieltä kuln tätä yhtä mieltä!!??? Haistakaa paska

Vierailija
444/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään ei saa olla mitään muuta mieltä kuln tätä yhtä mieltä!!??? Haistakaa paska

Kuka kieltää? Vai ootko itse sitä mieltä, ettei kanssas sais olla eri mieltä?

Vierailija
445/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä takia mä olen muka täysin väärässä???? Tuntuu että mua vastaan aina ollaan ihan periaatteesta. Varmaan näette tänne asti että olen ruma niin pitää sitten alapeukuttaa jo senkin takia. 

Olisin halunnut täsmentää mitä tuolla tyhjällä kuorella tarkoitin mutta antaa olla kun eihän rumia kuunnella .

Vierailija
446/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu kävi kolossa tänään!

Vierailija
447/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali ei tajunnut, miten mokasi.

On aina yhtä huvittavaa, kun joku tosi-tv:ssä selittää asiat parhain päin, vaikka katsojat ovat nähneet, mikä on totta.

Vierailija
448/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä takia mä olen muka täysin väärässä???? Tuntuu että mua vastaan aina ollaan ihan periaatteesta. Varmaan näette tänne asti että olen ruma niin pitää sitten alapeukuttaa jo senkin takia. 

Olisin halunnut täsmentää mitä tuolla tyhjällä kuorella tarkoitin mutta antaa olla kun eihän rumia kuunnella .

Täsmennys vois tosiaan auttaa

Vierailija
449/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo Mia vasta 32? Näyttää nelikymppiseltä! 

Vierailija
450/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kiva olla Ragnar ja kuulla miten Kuronen kutsuu raksuks :3

Vierailija
451/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annetaan olla. Miinusta sataa kumminkin. Ja kaikki ymmärtävät tahalleen väärin.

Vierailija
452/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo melkoinen struuma, äkkiä lääkäriin jos ei ole käynyt jo. Luulisi tuon jo tuntuvan ikävältä, tosin jos kasvanut siihen pikkuhiljaa, niin vaikea itse huomata. Toivottavasti ei mitään vakavaa. 

Vierailija
453/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annetaan olla. Miinusta sataa kumminkin. Ja kaikki ymmärtävät tahalleen väärin.

Ei voi ymmärtää oikein, jos sitä ei avata ollenkaan mitä sanalla tarkoittaa.

Vierailija
454/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää bile + jaksot ei ole niin sekavia. Mutta ei oikeen kiinnosta kuunnella näin paljon kännilätinää.

Katson 2 bilejaksoa. Vielä lettipäämies mukana, hitto että on ärsyttävä. Ja kuulemma on laihduttanut paljon. 

Vierailija
455/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanni on vähän raskaan oloinen tyyppi. Joutuu tuolla leikkimään villan juontajaa ja show-emäntää kun miehiä ei hänen seura, jutut tai ulkonäkö kiinnosta.

Rasittava omille jutuilleen käkättävä tyyppi. Käytöksestä ja huumorista tulee mieleen joku 50v pubiruusu.

Näyttää ihan possulta pystynenänsä kanssa.

Vierailija
456/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko pilata tämäkin ketju l*skivihalla? Menkää takas ylikselle 

Vierailija
457/1189 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aina yhtä huvittavaa, kun joku tosi-tv:ssä selittää asiat parhain päin, vaikka katsojat ovat nähneet, mikä on totta.

Niinpä! Nolo rimanAlitus selitellä, että ei kun oikeesti se Meri vain loukkaantui kun ei enää oo kaunein villalla ja saa poikien huomiota. Meri ja uusi tyttö Tuuli ystävystyivät tosi nopeasti, ja vaikka M olikin puheenjohtajana kun häädöstä kerrottiin niin muutkin naiset olivat varmasti samaa mieltä Alin tökeröstä HÖHHÖHHÖÖ SIIS NIIN ISOT TISSIT -huutelusta ja että kyllähän tuollainen on nimenomaan esineellistävää :D

Vierailija
458/1189 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Nolo rimanAlitus selitellä, että ei kun oikeesti se Meri vain loukkaantui kun ei enää oo kaunein villalla ja saa poikien huomiota. Meri ja uusi tyttö Tuuli ystävystyivät tosi nopeasti, ja vaikka M olikin puheenjohtajana kun häädöstä kerrottiin niin muutkin naiset olivat varmasti samaa mieltä Alin tökeröstä HÖHHÖHHÖÖ SIIS NIIN ISOT TISSIT -huutelusta ja että kyllähän tuollainen on nimenomaan esineellistävää :D

On varmasti tottunut puhumaan naisista tuolla tavalla jo ennestään. 

Vierailija
459/1189 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tomppeleita selittelijöitä nuo miessinkutkin, kun saivat Meriltä palautetta naisia halventavasta puheesta ja kääntävät sen niin, että Meri on kateellinen kun kauniimpi nainen tuli. Ulos vaan koko typerä sakki ja järkevämmät pojat tilalle. Kritiikki pitää osata ottaa vastaan. Herää kyllä suuri halveksunta noita urpoja kohtaan. No, eipä tuossa ohjelmassa tunnetusti mitään ruudonkeksijöitä esiinny.

Vierailija
460/1189 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä tomppeleita selittelijöitä nuo miessinkutkin, kun saivat Meriltä palautetta naisia halventavasta puheesta ja kääntävät sen niin, että Meri on kateellinen kun kauniimpi nainen tuli. Ulos vaan koko typerä sakki ja järkevämmät pojat tilalle. Kritiikki pitää osata ottaa vastaan. Herää kyllä suuri halveksunta noita urpoja kohtaan. No, eipä tuossa ohjelmassa tunnetusti mitään ruudonkeksijöitä esiinny.

Eipä yllätä että tuollainen pumpattu salipoika paljastui sovinistiksi :D