Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään hikimoria?

Vierailija
07.10.2024 |

Minkälaisia ovat?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko hikikomoria?

Vierailija
2/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hikikomerossa asuvia, ei kai niitä voi tuntea kun ovat aina siellä hikisessä komerossaan vaan eivätkä juttele edes

Vierailija
4/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki Moria en tunne mutta Hyuu Morin kyllä

Vierailija
5/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla itse sellainen. Olen 50v nainen, asun yksin, teen työtä kotoa etänä, mulla ei ole lainkaan ihmissuhteita, harrastan lähinnä tietokonepelejä ja somea. Tykkään elämästäni näin.

Vierailija
6/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen ja voin kertoa olevani "tavallinen". En omaa seksuaalisia tai muitakaan perversioita, ainoastaan se että on saanut elää pumpulissa on saanut näkemään esim. Työelämän karseuden, mihin ei kiinnosta osallistua. Olen normaalipainoinen, terve, kaunis, älyllisesti ja muutenkin lahjakas. En pelaa videopelejä tai katso edes sarjoja, vaan aika kuluu työn, lukemisen, tutkimisen ja harrastamisen parissa

Vierailija
7/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, kaksi entistä ystävää. Toinen eli normaalia sosiaalista elämää noin 20-vuotiaaksi, minkä jälkeen puhkesi psyykeongelmia ja vahva julkisten paikkojen pelko. Emme ole enää tekemisissä enkä tiedä onko hän hengissä.

Toinen sairastui psyykkisesti lähempänä kolmeakymmentä pitkän parisuhteen päätyttyä. Hän on nyt noin 10 vuotta tehnyt projektiluonteisesti koodaushommia kodista käsin. Olemme tekemisissä somen kautta. Tekstipohjaisessa viestinnässä vaikuttaa ihan normaalilta, mutta uskoisin hänen olevan vakavasti erakoitunut, sillä ei tahdo tavata ketään ja ainostaan hänen äitinsä saa joskus käydä asunnossa sisällä. 

Vierailija
8/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, kaksi entistä ystävää. Toinen eli normaalia sosiaalista elämää noin 20-vuotiaaksi, minkä jälkeen puhkesi psyykeongelmia ja vahva julkisten paikkojen pelko. Emme ole enää tekemisissä enkä tiedä onko hän hengissä.

Toinen sairastui psyykkisesti lähempänä kolmeakymmentä pitkän parisuhteen päätyttyä. Hän on nyt noin 10 vuotta tehnyt projektiluonteisesti koodaushommia kodista käsin. Olemme tekemisissä somen kautta. Tekstipohjaisessa viestinnässä vaikuttaa ihan normaalilta, mutta uskoisin hänen olevan vakavasti erakoitunut, sillä ei tahdo tavata ketään ja ainostaan hänen äitinsä saa joskus käydä asunnossa sisällä. 

Eri asia, onko se sitten mikään ongelma, että on erakoitunut. Niin minäkin olen, olen ollut jo 20 vuotta. Mutta miksi se olisi joku ongelma? Minäkin koodaan kotoa käsin, eli tienaan hyvin enkä ole mikään kelaelätti. Olen aina ollut aseksuaali ja aromantikko, eli seksin tai parisuhteen kaipuu ei vedä minua ihmisten puoleen. Eikä oikeastaan mikään muukaan. Mutta ei se ole mulle ongelma ollenkaan, en ole esim. sosiaalisten tilanteiden pelkoinen lainkaan. Hoidan ongelmitta kaikki sosiaalisuutta vaativat asiat silloin kun täytyy. Mutta silloin kun ei täydy, valitsen hikky-elämän, koska olen siinä onnellisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä