Mitä vegaanille voi ostaa jouluksi?
Mitä herkkuja karkkeja ym voi ostaa 10v ikäiselle pojalle joululahjapakettiin? Pojan äiti on täysi vegenatsi joten hieman haasteellinen tehtävä, mutta vinkkejä ottaisin mielelläni vastaan
Kommentit (37)
Kuivattu punajuurilastu on ollut suosittu snäck ja tietysti rusinat ovat oikein herkullisia.
Kaikki mitä on tehty soijasta on vegakkien herkkua. Tofu, soijaöljy, soijakastike, soijalesitiini ym.
Levästä tehdään vegaaneille kaikki SUPERhyviä herkkuja.
Jos oikein miettii niin mitä nuo vege äidit ovat itse lapsina syöneet? Tuskin kovinkaan monen koti on kovin vegaaninen ollut? Eikö tuo vege kultti ole aika tuore ilmiö suomessa?
Leivo itse! Raaka-aineina saat käyttää vettä, vehnäjauhoa, valkoista sokeria ja paistomargariinia. NAM!
Sokerilla kuorutettuja soijarouhepyöryköitä.
Jatkojohto tai rasvattu hamppuköysi...
Eikös Marianne-karkit ole vegaanisia vai muistanko väärin? Kannattaa googletella vegaanisia karkkeja kun ei täältä näköjään saa asiallisia vastauksia.
Vegaanisia tuotteita on aika paljon. Ei myöskään ole pakko antaa herkkulahjaa muun lisäksi, jos se ei tunnu itselle luontevalta noissa vegerajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä on tehty soijasta on vegakkien herkkua. Tofu, soijaöljy, soijakastike, soijalesitiini ym.
Soija lisää estrogeenin tuotantoa ja vastaavasti vähentää testosteronin tuotanto joten koko ikänsä vegaaneina kasvamaan pakotetuista pojista tulee vääjäämättä tyttömäisiä. Miehiä heistä ei valitettavasti tule milloinkaan. Näitä soijapoikia näkyy hyvin paljon mm elokapinan sekä vihreiden joukoissa. Äänenmurrosta ei ole oikein havaittavissa.
Myös Pandan tumma suklaalevy ja appelsiinikrokanttikonvehdit ovat ainakin sivujen mukaan vegaanisia.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin julmaa lasta kohtaan alistaa häntä tuollaiseen ruokavalioon joka on aatteellinen eikä perustu edes mihinkään uskontoon. Miksi lapsi ei saisi itse päättää sitten myöhemmällä iällä haluaako osallistua tuollaiseen? Lapsella pitäisi olla jonkinlainen itsemääräämisoikeus tuossa asiassa. Jotenkin surullista.
Nämä kaikki vegaaniketjut on lihahullun tekemiä trolleja, joten älä huoli. Aloituksen poikaa ei ole olemassa.
Mitäköhän pahaa se lapsi on tehnyt kun noin rangaistaan?
Parsakaalilla ja anaaliseksillä on yhteistä ainakin se, ettei niistä kummastakaan tykkää jos on lapsena pakotettu.
Kuiva vai hapotettu?