Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksipuolinen koskettelu suhteessa

Vierailija
06.10.2024 |

Meidän suhde on mielestäni hyvin erikoinen kun ainoastaan minä osoitan mitään kosketusta, läheisyyttä yms. Mieheni ei nykäisekään minua. Ei kyllä lähde poiskaan kun kosken/olen lähellä. Onko normaalia?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on. Toiset kaipaavat suhteessa enemmän kosketusta kuin toiset. Vaimostakin oli alkuun outoa kävellä kadulla käsi kädessä. Vaan hyvin on vuosikymmenten saatossa oppinut.

Vierailija
2/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla hänen suostumus kosketteluun? Oletko itse antanut aina explisiittisen suostumuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla hänen suostumus kosketteluun? Oletko itse antanut aina explisiittisen suostumuksen?

Kyllä olen kysynyt että miltä hänestä tuntuu jos minä koskettelen, niin kuulemma hyvältä, mutta mietin vaan että miksi ihmeessä hän ei itse koskaan koske.

Vierailija
4/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen kysynyt että miltä hänestä tuntuu jos minä koskettelen, niin kuulemma hyvältä, mutta mietin vaan että miksi ihmeessä hän ei itse koskaan koske.

Oletko sanonut aina kun haluat hänen koskettavan sinua että toivot hänen kosketusta ja annat siihen suostumuksen.

Suostumus on päivän sana.

Vierailija
5/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pyytänyt kosketusta, kun tällaisten asioiden pitäisi tulla luonnostaan, eikä "kerjäämällä" :)

-ap

Vierailija
6/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sanonut aina kun haluat hänen koskettavan sinua että toivot hänen kosketusta ja annat siihen suostumuksen.

Minä lopettaisin suhteen saman tien, jos minun tarvisisi erikseen vaikkapa halaamiseen tai suuteluun lupaa kysyä.

Vierailija
7/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on eksplisiittinen kosketus?

Vierailija
8/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se 🤔

Vierailija
9/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika!

Vierailija
10/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pyytänyt kosketusta, kun tällaisten asioiden pitäisi tulla luonnostaan, eikä "kerjäämällä" :)

-ap

Aivan, tuossa se sun ongelma. MIehellä ei ole edes sun suostumusta kosketteluun.

Vierailija
11/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lopettaisin suhteen saman tien, jos minun tarvisisi erikseen vaikkapa halaamiseen tai suuteluun lupaa kysyä.

Syyllistyt siis häirintään ja ahdisteluun. 

Vierailija
12/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on suhteessa, kun ei viitsi poiskaan lähteä. Ei oikeasti haluaisi ainakaan tämän kumppanin kanssa olla..

Vierailija
13/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei nykäisekään?" Tarkoittaako tuo panemista?

Vierailija
14/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisolla on oikeus lähteä milloin vain, jos kokee läheisyyden ahdisteluna. Kyllä minusta ja läheisyydestä eroon pääsee.

Vierailija
15/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole haluttava tai miehen rakkauden kieli on jokin muu.

Vierailija
16/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisolla on oikeus lähteä milloin vain, jos kokee läheisyyden ahdisteluna. Kyllä minusta ja läheisyydestä eroon pääsee.

Ja noin, taidat r4iskatakin miehen.

Vierailija
17/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei nykäisekään?" Tarkoittaako tuo panemista?

Sitäkin :) Mutta alunperin tarkoitin kyllä koskettamista :)

Vierailija
18/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla suhteessa jossa ei ole molemminpuolista hellimistä, lellimistä ja koskemista. Mulle tulisi siitä ihan maskuliininen olo :D Joku lusikassa nukkuminen/muuten vain lähekkäin olo ihan must. N

Vierailija
19/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on suhteessa, kun ei viitsi poiskaan lähteä. Ei oikeasti haluaisi ainakaan tämän kumppanin kanssa olla..

Tätähän minä vähän "pelkään". Että onko tuo nyt se tapa millä yrittää ilmaista halunsa lopettaa suhde.... paitsi toisaalta ollut koko suhteen tuommoinen, minä hassuli ajattelin että mies muuttuu ajan myötä läheisemmäksi ja koskettelu tulisi luontevana osana arkea... ei pitäisi olettaa :) Nyt tuo alkaa häiritä, että kauankohan itse jaksan tätä yksipuolista suhdetta...

-ap

Vierailija
20/38 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän minä vähän "pelkään". Että onko tuo nyt se tapa millä yrittää ilmaista halunsa lopettaa suhde.... paitsi toisaalta ollut koko suhteen tuommoinen, minä hassuli ajattelin että mies muuttuu ajan myötä läheisemmäksi ja koskettelu tulisi luontevana osana arkea... ei pitäisi olettaa :) Nyt tuo alkaa häiritä, että kauankohan itse jaksan tätä yksipuolista suhdetta...

-ap

Kannattaa kertoa miehelle mitä kirjoittaa tänne vieraiden ruodittavaksi. Kerro samalla että hänet on jo haukuttu siaksi ja sinua on kehoitettu jättämään hänet.

Tämän jälkeen ala pakkaamaan kamojasi ja tee kuten palstalla kehoitetaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä