Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uskovainen... vai olenko??

Vierailija
14.02.2007 |

Olen aina ollut sitä mieltä, että Jumala on olemassa. Silti en elä niinkuin hän neuvoo meitä tekemään.

Rukoilen harvoin ja silloinkin yleensä vain pyytääkseni jotain, kirkossa käyn suunnilleen vain jouluisin, en koskaan normaalissa jumalanpalveluksessa. Seurakunnan toiminta melkeimpä ahdistaa jo ajatuksenakin, en siis käy niissäkään. En lue raamattua.

Kiroilen paljon (vaikka en haluaisi), arvostelen ja haukun muita ihmisiä, jos en muuta niin mielessäni.

Joskus olen yrittänyt hiljentyä ja pyytää Jumalaa tulemaan tyköni. Sitten minulla ei ole mitään sanottavaa/ ei mitään ajatuksia =( En siis oikeasti uskokaan Jumalaan ja Jeesukseen??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeastaan se, mitä HALUAT olla. Neuvoisin, että ei kannata ainakaan lähteä tutkimaan asiaa oman " pyhyysasteen" perusteella... Siitä ei hyvä seuraa, eikä se ole mikään aidosti kristillinen tapa tarkastella asiaa. Usko ei myöskään ole vain jonkin asian totena pitämistä, niin että esim. koko ajan tiedostaisi että Jumala todella on tai että Jeesus todella on kaikkea sitä mitä hänen kerrotaan olevan.

Jos uskossa olemistasi pohdit, niin antaisin ihan alkuneuvoksi sen, että älä määrittele omaa uskoasi liikaa toisten näkemysten perusteella. Monet varmaan mielellään lähtisivät arvioimaan sitä, oletko tarpeeksi uskossa. Tässä mennään monesti (ainakin joissain seurakunnissa ja liikkeissä) todella pahasti vallankäytön alueelle. Parhaiten tiedät itse.

Vierailija
2/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei rukoile jeesusta elämäsi herraksi! Usko että jeesus kuoli juuri sinun ja sinun syntiesi tähden ristillä.Room 10:9-10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan siellä myös mm. että " usko ilman tekoja on kuollut."

" Näytä minulle uskosi ilman tekoja niin näytän sinulle uskoni teoillan."

Vierailija
4/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jeesus pesee sydämesi verellään, niin totisesti tietää että on itse siirtynyt kuolemasta elämään. Sillon tietää että nyt olen matkalla taivaaseen...Jos puuttuu pelastusvarmuus niin sitä pitää rukoilla sillä jokainen joka anoo niin sille annetaan ja jokainen joka menee jeesuksen luo, hän ei heitä pois!(matt 7:7-8 ja joh 6:37)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan