Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän vitsi: Influenssarokotukseen kannattaa mennä heti kun mahdollista, sanoo asiantuntija

Vierailija
06.10.2024 |

Hehehehe 😆🤣😁😂

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkittuja ja turvallisia. 

Vierailija
2/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Vasta loppuvuodesta, jolloin rokote kantaa talven yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo.

Vierailija
4/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän ne kehittää siitä jo versiota joka hyppää rokotetusta rokottamattomaan. Todellista maailmanloppukamaa.

Vierailija
5/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tämä internet. Tyhmä luuseri voi noin vain julistautua asiantuntijaksi.

Vierailija
6/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menny vähä yli tää rokotelobbaaminen, ne huomas et sillä tienataan miljardeja

Toki tyhmää ihmistä viedään taas ihan kybällä mutta minkäs teet. Mun mielestä se on kaikkien omalla vastuulla tiedostaa nämä asiat

Vierailija
7/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokote

[ ] - ehkäisee saamasta tartuntaa

[ ] - ehkäisee levittämästä tartuntaa

[ ] - on asianmukaisesti testattu ja turvallinen

Jos kaikki kriteerit täyttäisi niin saattaisin harkita rokotteiden ottamista. Nyt ei täytä ensimmäistäkään.

Vierailija
8/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, otan, mutta joudun itse maksamaan. Ukki kuoli influenssaan. Toki hän oli iäkäs. Influensssarokote suojaa huonosti vanhusta, mutta jos lähipiiri ottaa rokotteen, tai esimerkiksi hoitajat, niin tartuttaminen vähenee huomattavasti. Rokotteella on hyvä teho estävän influenssan leviämistä. Sairastin itse, kun esikoinen oli vauva, ei ollut rokotusta silloin. Viikon olin kovassa kuumeessa, kauhea päänsärky, voimattomuus ja lihaskolotus. Jälkitautina tyypillisesti keuhkoputkien tulehdus, johon söin pari ab-kuuria ja yskä kesti kauan. Anoppi oli meillä auttamassa vauvan hoidossa, kun oltiin mieheni kanssa molemmat niin kovassa kuumeessa. Ei minulla ole kolme sairastettua koronaa tehnyt yhtä kovia oireita kuin tuo influenssa v. 2006. Tietysti se vaihtelee vuosittain, kuinka raju viruskanta liikkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä