Mitä vaikutuksia on ja mitä tapahtuu jos juo alkoholia joka päivä?
Ei aamusta iltaan vaan esim. iltaisin humalaan asti mutta päivittäin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Maksakirroosi voi tulla mutta sen kehittyminen vie 10-20 vuotta
Kummasti silti Suomessa aina ollut kuuskymppisiä koko aikuisiänsä ryypänneitä ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Terveysvaikutukset lienee kaikille tuttuja, mutta kyllä paino nousee ja iho huononee.
......ja älli loppuu ja pierettää.... juokaa vaan moukat niin Maarit saatanasti...
ei vaikkuta mitennkään itse kin olen juonu joka päivä 16 vuitiaasta asti joka päivä enkä huomaa mitään suositelen kaikille samaa itse juonu jo ainaki 20 vuotta aloitin 15 vuotiana juomaan ja mitään ei vaikuttanu juokaa ihmeessä joka päivä se kannattaa
Vierailija kirjoitti:
Maksakirroosi voi tulla mutta sen kehittyminen vie 10-20 vuotta
Työn takia olin muutto apuna sosiaalitapauksille. Nuorimmat töpötyskävelijät olivat alle 30 vuotiaita. Pikku aivoissa peruuttamaton tuho noin nuorina. Näille on usein sellainen lääkitys että se mitä säästyi aivoista alkoholin käytöllä hoidellaan lääkkeillä lopullisesti pilalle.
Vierailija kirjoitti:
ei vaikkuta mitennkään itse kin olen juonu joka päivä 16 vuitiaasta asti joka päivä enkä huomaa mitään suositelen kaikille samaa itse juonu jo ainaki 20 vuotta aloitin 15 vuotiana juomaan ja mitään ei vaikuttanu juokaa ihmeessä joka päivä se kannattaa
Sekavaa settiä, mutta ilmeisesti koitat kertoa, ettei enää edes mene päähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee riippuvuus.
Riippuvuus on enenmänkin nousuhumalan tunteeseen, ei itse alkoholiin.
Miksi koet tarvetta osallistua, kun et tiedä asiasta mitään?
On totta, että alkoholi ei nopeasti aiheuta fyysistä riippuvuutta ja juominen on tapa ja riippuvuus psyykkinen. Lopulta kuitenkin se on myös fyysinen.
Vakavasti alkoholisoitunut ihminen voi jopa kuolla fyysisiin vieroitusoireisiin. Siksi vieroitus tehdään sairaalassa ja siihen tarvitaan lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekavaa settiä, mutta ilmeisesti koitat kertoa, ettei enää edes mene päähän?
Eihän se mene enää normaalisti päähän kun normaali olo alkaa jostain kahdesta promillesta mikä on jo vahva humala ellei ole tottunut alkoholiin.
Niinkö...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣