Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen siivonnut koko päivän yhtä omakotitaloa.

Vierailija
05.10.2024 |

Eikö edes ollut missään kaatopaikkakunnossa. Kuinka tämä siivoaminen voi viedä näin paljon aikaa? Minä saan helposti kulumaan 8 tuntia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oppia nopeammaksi. Sairaalassa saa yksin yövuorossa pitää koko päivystyksen kunnossa. Niin siinä oppii kyllä oman omakotitalon siivoamaan hygieenisesti ja nopeasti. Eipä moni uskonut,kun kerran tänne kirjoitin et heräsin aikasin ja aikalailla kotona sain paljon siivottua jo klo 8 mennessä.

Vierailija
2/9 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta on vaikea siivota yhtäaikaa 🥴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans ymmärrä mikä siinä on niin aikaa vievää. Meillä joskus käynyt siivooja (kaksikerroksinen, ei kovin suuri ok-talo) ja se saa paikat kiiltämään reilussa kahdessa tunnissa! Lakanat vaihdan itse. Imuroi, pyyhkii ovet, tasot, lattiat, pesee kylppärin ja kaksi vessaa. Niin ja tamppaa matot tietysti. Itse en saa tuossa ajassa mitään kovin näkyvää aikaiseksi : ) 

Vierailija
4/9 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Asun saunallisessa rivitalokaksiossa ja minulla menee vähintään kaksi tuntia pelkästään imurointiin. :)

En vaan pysty imuroimaan pelkästään "keskilattioita", vaan jokainen lipasto ja sohva on siirrettävä. Sen lisäksi löytyy aina, tyynyjä, listoja, nurkkia jne jotka pitää sillä imurin pelkällä torvella nuohota. :D

Vierailija
5/9 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan ehkä hidas, mutta toki riippuu myös okt:n koosta. 

Vierailija
6/9 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei pysty vain hutaisemaan vähän sieltä täältä. Sohvatkin pitää siirrellä koska alle ei mahdu imurilla. Kun kerran siivotaan niin sitten siivotaan kunnolla.

Vierailija
7/9 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kans ymmärrä mikä siinä on niin aikaa vievää. Meillä joskus käynyt siivooja (kaksikerroksinen, ei kovin suuri ok-talo) ja se saa paikat kiiltämään reilussa kahdessa tunnissa! Lakanat vaihdan itse. Imuroi, pyyhkii ovet, tasot, lattiat, pesee kylppärin ja kaksi vessaa. Niin ja tamppaa matot tietysti. Itse en saa tuossa ajassa mitään kovin näkyvää aikaiseksi : ) 

Toisen kotia on aivan erilaista siivota kuin omaansa. Olen tehnyt muutto-, joulusiivouksia jne aikoinaan ja se asenne on aivan toinen, kun sen tekee työnä.

T: Se aiempi, joka omaa kotiaan nuohoaa imurilla  :)

Vierailija
8/9 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oppia nopeammaksi. Sairaalassa saa yksin yövuorossa pitää koko päivystyksen kunnossa. Niin siinä oppii kyllä oman omakotitalon siivoamaan hygieenisesti ja nopeasti. Eipä moni uskonut,kun kerran tänne kirjoitin et heräsin aikasin ja aikalailla kotona sain paljon siivottua jo klo 8 mennessä.

Ei tuo ole lainkaan sama asia. Moni voi olla työssään todella tehokas, mutta ne kotityöt hoidetaan koska on pakko.

Asuimme omakotitalossa. Äitini oli siivooja ja meillä oli aina putipuhdasta. Vieraat ja ystäväni ihmettelivät sitä ylisiisteyttä.

Koulun jälkeen minä ja siskoni imurointiin, pyyhittiin pölyt, pedattiin pedit ja tiskattiin. Joka päivä. Koko talossa.

Perjantaisin raahasimme kaikki tuuletettavan ulos. Matot, petivaatteet, sohvatyynyt jne ja normihommien lisäksi pesimme lattiat ja vessat.

Vierailija
9/9 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se huono juttu? Mihin sulla on kiire? Minä siivoan rauhassa ja kauan. Kuuntelen Vikiä ja Köpiä samalla kuulokkeilla.

Usein saatan tehdä paljon enemmän kuin ajattelin.