Ystävänpäivä on ihan TURHA!
Miksei niitä ystäviä voi muistaa piikin vuotta? Miksi juuri tänään tulee läjäpäin kaikkea hali-pusu-nalle-lässyn-lää-kortteja.
Minä rakastan omia ystäviäni, mutta ainuttakaan korttia en lähettänyt (en ole ikinä lähettänyt). Pidän heistä ' huolta' 365 päivänä vuodessa.
Kommentit (3)
olen ollut sitä jo silloin kun se ystävänpäivä oli meillä uusi.
laatikko johonnniitä sai laittaa ja sitten oli tuokio jossa ne jaettiin. Ja kas vain tyttö ei saanut yhtään korttia. Yksitoinen tyttöjäi myös ilmankortteja ja muut sai isot läjät. Itselle käynyt noin myös ala-asteella ja muistan vieläkin miltä se tuntui ja sen jälkeenen ole kortteja lähetellyt enkä edes tekstareita. Täysin turha päivä joka aiheuttaa enemmän pahaa mieltä ja stressiä kuin iloa.
Vierailija:
= pitkin