Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävänpäivä on ihan TURHA!

Vierailija
14.02.2007 |

Miksei niitä ystäviä voi muistaa piikin vuotta? Miksi juuri tänään tulee läjäpäin kaikkea hali-pusu-nalle-lässyn-lää-kortteja.



Minä rakastan omia ystäviäni, mutta ainuttakaan korttia en lähettänyt (en ole ikinä lähettänyt). Pidän heistä ' huolta' 365 päivänä vuodessa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

piikin

= pitkin

Vierailija
2/3 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut sitä jo silloin kun se ystävänpäivä oli meillä uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikko johonnniitä sai laittaa ja sitten oli tuokio jossa ne jaettiin. Ja kas vain tyttö ei saanut yhtään korttia. Yksitoinen tyttöjäi myös ilmankortteja ja muut sai isot läjät. Itselle käynyt noin myös ala-asteella ja muistan vieläkin miltä se tuntui ja sen jälkeenen ole kortteja lähetellyt enkä edes tekstareita. Täysin turha päivä joka aiheuttaa enemmän pahaa mieltä ja stressiä kuin iloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi