Olen psykoterapeutti ja vastaan hetken palstalla kysymyksiin
Kommentit (48)
Vieläkö peniskateus on juttu alalla?
Miten todistat meille, että olet psykoterapeutti?
Mitä mieltä olet terapeuteista, jotka kuuluvat henkilöpalvontakultteihin, esimerkiksi mammatheammalaisiin? Saako tällainen vakaumus näkyä työssä? Esimerkkinä usko karmaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikilla naisilla trauma?
Usein se johtuu vanhemmista joihin kannattaa katkaista välit.
ap
Minkälainen koulutus sinulla on? Oletko toiminut kauankin alalla?
Onko asiakkaidesi tilanne muuttunut paremmaksi? Millaisella määrällä ihmisiä tilanne ei paranekaan?
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt mistä johtuu kyvyttömyytesi luottaa ihmisiin? Veikkaan vaikeaa suhdetta äitiin.
ap
Oletko tavannut asiakkaita, joille psykoterapiasta ei ole yhtään mitään hyötyä? Jos kyllä, oletko ottanut asian heidän kanssaan esiin ilmoittamalla, että terapiaa ei ehkä kannata jatkaa?
Hei, minulla on psykosomaattisen anemian oireita, ei anemiaa mutta ferritiini kuitenkin vain 12, todella vakavat anemian oireet. Mistä apua?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ongelmia sinulla on alla?
Olen katkaissut välini vanhempiini oman terapiani aikana.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt mistä johtuu kyvyttömyytesi luottaa ihmisiin? Veikkaan vaikeaa suhdetta äitiin.
ap
Äh, oletkin trolli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet terapeuteista, jotka kuuluvat henkilöpalvontakultteihin, esimerkiksi mammatheammalaisiin? Saako tällainen vakaumus näkyä työssä? Esimerkkinä usko karmaan?
Olen sitä mieltä että usein kysymys on vaikeasta suhteesta vanhempiin, joka kannattaisi katkaista.
sp
Miten suhtaudut potilaaseen, jolla on täysin erilaiset mielipiteet kuin sinulla? Jos potilas kannattaa vaikka Trumpia ja sinä et, niin osaatko suhtautua asiaan objektiivisesti?
Ullanlinnan psykiatrin antamat diagnoosit varmaan päteviä ?
Vierailija kirjoitti:
Onko asiakkaidesi tilanne muuttunut paremmaksi? Millaisella määrällä ihmisiä tilanne ei paranekaan?
Asiakkaat jotka eivät suostu katkaisemaan välejään vanhempiinsa voivat aina vain huonommin.
ap
Onhan tämä aika hauska. Ketosen ja Myllyrinteen tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen koulutus sinulla on? Oletko toiminut kauankin alalla?
Olen psykiatrian erikoislääkäri. Toiminut alalla vuoden.
Mikä patologia on silakoinnin taustalla? Siis siinä että parvena päivystetään täällä ajamassa omaa agendaa ja ilmiantelemassa totuutta liikaa sisältäviä ketjuja ja viestejä?
Onko kaikilla naisilla trauma?