Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakinoon taaperon kanssa?

14.02.2007 |

Voiko Finnkinon vauvakinoon mennä taaperon kanssa? Vai onko siellä vain vauvoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tajusin" , että vauvakinohan on äideille, esittävät aikuisten elokuvan, joten ajattelin taaperon kyllästyvän teatterissa oloon... Kokemusta ei kylläkään ole. :)

Vierailija
2/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en menisi taaperon kanssa. En tiedä, pääseekö vai ei, mutta en menisi. Sen perässä juokseminen kävisi tosi työstä ei siinä leffasta ehtisi nauttia. Ja lisäksi siellä voi olla jotain sopimatonta lapsen nähtäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Kyllä sinne elokuviin varmasti sisään pääsee taaperonkin kanssa, mutta muistaakseni jomman kumman (vipanat, babybio) vauvakinon sivuilla kyllä korostettiin aika selkeästi, että leffat on tarkoitettu äideille

vauvoineen

. Kyllä siellä aina pari taaperoakin on minusta näkynyt.

Uskoisin, että riippuu tosi paljon taaperosta, kannattaako vauvakinoon lähteä. Itse oltiin viimeisen kerran leffassa, kun poika oli 11,5kk. Se oli meidän superhyperaktiivisen ja esiuhmaikää potevan taaperon kanssa sellaista tuskaa, että päätin että jäi viimeiseksi kerraksi... Poika veti portaita ylös heti kun mun ote kirposi ja vipelsi penkkirivien väleihin niin nopeasti, että oli välillä ihan oikeasti multa hukassa. Kun kävin hakemassa takaisin niin sai tietty hirveät raivarit, veti selkää kaarelle ja kirkui... Pari ympärillä istunutta ihan pienen vauvan äitiä näytti aika järkyttyneiltä ;)

Mutta jos taapero on rauhallista laatua tai esim. nukahtaa päikkäreille helposti, niin mikä ettei! Tai jos saa paikan eturivistä ja siellä sattuu olemaan muitakin vähän vanhempia, niin voi onnistuakin.

Vierailija
4/4 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt voi päätäni pantiksi laittaa, mutta muistan lukeneeni Vauvakinon maileista tai jostakin, että maksimi-ikä sinne vietävälle lapselle on 2 vuotta. Eli periaatteessa taaperon voi mukanaan viedä.

Mä itse kävin esikoisen kanssa kerran vauvakinossa ja se kerta jäi viimeiseksi. Poika oli puolet ajasta ihan jees, mutta loppuaika meni hänen hyssyttelyynsä ahtaissa tiloissa. Tiedän, että monet tykkäävät tuosta tapahtumasta, mutta itse näen mielelläni ystäviäni lapsien kanssa päivisin jonkun luona, missä lapset saavat rauhassa leikkiä ja äidit juoruta. Leffat katson sitten yksin tai miehen kanssa iltaisin kaikessa rauhassa, kun lapset ovat nukkumassa :-).

Mutta kaikki siis tyylillään ja toki on hienoa, että tuollaisia häppeningejä järjestetään.