juotko alkoholia viikolla?
Kommentit (9)
Olen kolmivuorotyössä, joten saatan juoda viikolla. Kännejä en ota edes lomilla.
illalla tosin pari siiderii tai bissee kun muksut ovat nukkumassa. kiva tsiigaa töllöö ja vetää iltapalaa samalla ja rentoutua kunnolla rankan päivän jälkeen :)
töissä olen, mutta ei se tähän vaikuta. en juonut silloinkaan, kun olin kotona
silloin tällöin. Saunasiideri tai pullo viiniä puoliksi. Joskus viski iltamyssyksi. Mutta en joka päivä, ihan painonhallinnan takia.
Nyt raskaana en juuri juo. Nyt viikolla 13 ajatus alkaa tuntua edes jollain lailla mahdolliselta, alussa ei voinut kuvitellakaan. Mutta silloinkin jätän yhteen annokseen max kerran viikossa. Eikä tee tiukkaakaan.
Tällä hetkellä olen kotona, mutta pian aloitan opiskelut. Tapanani on juoda se lasillinen, olin sitten töissä käyvä tai kotosalla.
mitenkään viikonpäiviin sidottu. Riippuu fiiliksistä ja ohjelmasta. Joskus menee viikkoja, etten juo käytännöllisesti katsoen mitään, joskus tulee melkein päivittäin otettua jotakin. Omituinen kysymys. Ajatteleeko joku oikeasti jotenkin niin, että voi, tekisipä mieli lasillista punaviiniä, mutta oih, tänään onkin tiistai, en voi siis ottaa?
on melkein ihan sama onko arki vai viikonloppu, kun en ole töissä. Meillä saattaa olla illanistujaisia niin arkena kuin viikonloppunakin kavereiden kesken ja silloin saatan päivästä riippumatta ottaa viiniä pari lasillista.
Asun Ranskassa ja täällä tavataan juoda illallisella lasi viiniä.
Kännissä olen viimeksi ollut vuonna 2001.
Olen uraäiti.
joskus saatan juoda lasin pari punkkua. olen töissäkäyvä äiti