Ei saunailtaa tänään pörssisähköllä
Muistakaahan kytätä hintoja silmä kovana, jos haluatte saunoa, laittaa ruokaa tai ladata puhelinta.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Voi kai sitä sähkökiuasta puilla lämmitää, kun muistaa ikkunan aukaista.
Jos haluaa savusaunassa käydä, niin pitää sen ikkunan kiinni.
400% hintavaihtelut vuorokauden sisällä on pösäläisille ilmeisesti ok?
Meillä on puilla lämmitettävä sauna :)
Saunoin eilen, oli 6c illalla. Tänään 22c illalla että saahan siitäki 2-3 euron sähkönkuluuksen kun oikein jaksaa saunoa.
On kallista voi kauheeta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kavereiden kanssa tänään saunailta pitkän kaavan mukaan, sauna lämmin klo 14 eteenpäin koko illan. Eikä ole pörssisähkösauna🤣
Toivotaan hartaasti että ei ole sähköhomosauna🤣 puillahan saunat on lämmenneet jo 2000 vuotta.
Kerros-tai rivitaloissa?
Ai että ihan pari euroa voi mennä sähköön rahaa! On kyllä kamalaa! Ei pääse saunomaan ja nälässä pitää kitua, ja pimeässä. Voivoivoi! Miten tätä kestää!
Vierailija kirjoitti:
Ei minua sähkön hintavaihtelut ohjaa. Ei minulla ole aikaa seurata sellaista, eikä varsinkaan ruveta suunnittelemaan elämääni sen perusteella.
Pörssisähkö minulla toki on koska se on halvempi, ellei satu löytämään sähköyhtiötä joka on tehnyt emämunauksen hinnoittelussaan. Niitä ei tosin enää näe.
Ainakin minulle on merkitystä sillä, maksaako saunominen euron vai vitosen.
Sama linja on kaikessa muussakin kuluttamisessa. Ehkä siksi minulla ei olekaan ollut koskaan pulaa rahasta, jos nyt ei rikas olekaan.
Ja eihän se kerta ketään kaada, mutta kyse onkin toistuvasta käyttäytymisestä ja kulutustottumuksista. Pitkässä juoksussa kaikella on merkitystä, vaikka olisi hyvätkin tulot.
Nythän monet hyvätuloisetkin tuntuvat ruikuttavan, kun mikään raha ei tunnu riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Puusauna se olla pitää.
Se vain ei ole mahdollista kerros-ja rivitaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puusauna se olla pitää.
Se vain ei ole mahdollista kerros-ja rivitaloissa.
Täh!? Kyllä meillä rivarissa on puilla lämmitettävä sauna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua sähkön hintavaihtelut ohjaa. Ei minulla ole aikaa seurata sellaista, eikä varsinkaan ruveta suunnittelemaan elämääni sen perusteella.
Pörssisähkö minulla toki on koska se on halvempi, ellei satu löytämään sähköyhtiötä joka on tehnyt emämunauksen hinnoittelussaan. Niitä ei tosin enää näe.
Ainakin minulle on merkitystä sillä, maksaako saunominen euron vai vitosen.
Sama linja on kaikessa muussakin kuluttamisessa. Ehkä siksi minulla ei olekaan ollut koskaan pulaa rahasta, jos nyt ei rikas olekaan.
Ja eihän se kerta ketään kaada, mutta kyse onkin toistuvasta käyttäytymisestä ja kulutustottumuksista. Pitkässä juoksussa kaikella on merkitystä, vaikka olisi hyvätkin tulot.
Nythän monet hyvätuloisetkin tuntuvat ruikuttavan, kun mikään raha ei tunnu riittävän.
Onko se sähkö toistuvasti ollut lauantaisin kallista? Mitä se maksoi viikko sitten? Kiva että murehdit muiden ihmisten asioista, mutta et tienaa tällä murehtimisella mitään.
Mene vaikka keräämään tyhiä pulloja. Voit sitten tulla tänne kehumaan kuinka monta senttiä rikastuit
Vierailija kirjoitti:
Jos se sähkö on kolme tuntia vähän normaalia kalliimpaa, niin ei kai kenenkään talous siihen kaadu?
Näyttänyt olevan jo monta päivää. Aina tämä sama muka kertaheitto.
Vierailija kirjoitti:
Kello 13 kun laittaa saunan päälle, niin lämpiää halvemmalla kuin määräaikaispelleillä, jos haluaa säästää!
Aika hyvin jos tunnissa hoidat lämmityksen ja saunomisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello 13 kun laittaa saunan päälle, niin lämpiää halvemmalla kuin määräaikaispelleillä, jos haluaa säästää!
Kiuas on 15min päästä saunavalmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se sähkö on kolme tuntia vähän normaalia kalliimpaa, niin ei kai kenenkään talous siihen kaadu?
Näyttänyt olevan jo monta päivää. Aina tämä sama muka kertaheitto.
Näyttänyt olevan jo monta päivää sen kolme tuntia kallista
Heh heh pösäläiset väittämässä että mitään sähkön hintoja ei muka seurata.
en tiedä, miten iso puhelin sulla, mutta sähkölaskussa ei maksa packanvertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolessa tunnissa lämpiää, kun vaihtaa kivet säännöllisesti. Sinä olet tietenkin säästänyt siinäkin ja kiukaassasi on jotkut murenevat rapakivet rannasta
pihasauna lämpiää puilla, ehkä kynttilät? sähköä säästyy... :}
25 euron design kynttilän valossa ajattelin istua illan, ettei tartte ledejä poltella voi kyllä nyt säästyy sähköä!
Toivotaan hartaasti että ei ole sähköhomosauna🤣 puillahan saunat on lämmenneet jo 2000 vuotta.