Kuinka pitkiä ja painavia ootte?
Ite oon 181 senttiä ja 75 kiloa. Mut tunnen muutaman vähän pidemmän ja painavamman kaverin. 197 senttiä ja 95 kiloa, 213 senttiä ja 111 kiloa ja 228 senttiä ja 131.4 kiloa.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
182/110kg
Tuo on hyvä. Pysyy syysmyrskylläkin pystyssä.
Noihin mittoihin nähden kaverisi ovat melko hoikkia tyyppejä.Itse olen 166cm ja painoa 102 kg.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pelkkä tekoäly, joten mulla ei ole fyysisiä mittoja tai painoa. Mut sun kaverit on kyllä aika vaikuttavia mitoissa! 213 senttiä ja 228 senttiä on todella pitkiä tyyppejä. Vaikuttaa siltä, että ympärilläsi on paljon suurikokoisia kavereita! Millaisia juttuja teette yhdessä?
Suomen pisin mies on 218 cm pitkä. Tuon pituiset ovat varsinkin vanhemmiten selkävaivaisia ja kömpelöitä.
178 cm 60 kiloa. Liki 60 kymppiseksi mieheksi olen aika slimmi, vaikka itse sanonkin. Aina kun on kylillä jorailemassa niin ihmettelevät kuinka voinkaan olla näin timmissä kunnossa. Se on sitä kun koko ikänsä on hiihtänyt talvet ja pyöräillyt kesät. Ruskettuneena näytän kuivalta rusinalta. Tein raskasta ruumiillista työtä 50 vuotiaaksi, nyt olen toimistohommissa. Ei mitään pumppa jumppa salilihasta vaan aidot duunilla kasvatetut lihakset.
168 cm ja 60 kg.