Suomeenkin tarvitaan hyväksikäyttäjiä saalistava vapaaehtoisverkosto
HS oli paikalla, kun hyväksikäyttäjä käveli ansaan Näin satoja miehiä julkisesti häpäissyt ryhmä jakaa oman käden oikeutta
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Siirin osa kommentoijista ei ole lukenut juttua? Miehet paljastetaan vasta pitkän eksplisiittisen someviestittelyn jälkeen.
Maksumuuri, eipä tule luettua.
En tajua näitä juttuja kun olen kuullut aina olevani kaunis ja ollut aina hoikka. Pitkät hiukset ja kaikkea selkaista.ja minulle ei ole käynyt tollaista. Ala-asteella koin että pojat tosin ahdisteli ja syyllistyi rikokseen. Kyllähän ne iholle tuli. Muistan kun 7 vuotiaana kesällä oman luokkalaiseni poika minut kaupassa nähdessään sanoi minun vaatteita seksikkääksi. Koin sen loukkaavana oli vaan perus kesähame. Joku ruma surjäytyneen näköinen mies puhui joskus bussipysäkillä mutta olin jo melkein aikuinen joku 14v niin siirryin vain etäämmälle. Sellainen mielikuva jäi että sellainen oli huonoihoinen ja selvästi joku surkea tapaus. Kotona oli jo opetettu ettei kellekään saa puhua niin siirryin vaan kauas.
Kun täytin 18 niin sitten alkoikin se hulluus, jo baarissa joku 30v äijä kävi päälle. Sellaista on sitten tapahtunut tasaisin väliajoin lievemmän tai rankemmin. Minut esim raiskattiin nyt toukokuussa.
Juuri äsken on ollut julkisuudessa vastaava Suomen ryhmä. Olisi kehitettävä paremmat toimintatavat. Näiden toiminta voi mm. sotkea poliisin meneillään olevia tutkimuksia.
Siirin osa kommentoijista ei ole lukenut juttua? Miehet paljastetaan vasta pitkän eksplisiittisen someviestittelyn jälkeen.