Mies, onko sinulla tarve säännöllisesti saada etäisyyttä kumppaniisi?
Otsikossa jo olikin ydinasia. Olen lukenut, että miehillä tulee automaattisesti läheisyyden (henkisen lähinnä) jälkeen tarve vetäytyä erilleen kumppanistaan, jotta voisi taas palata läheisyyteen. Pitääkö tämä paikkansa sinun kohdallasi? Koitan kartoittaa, miten yleistä tämä on. Itselle naisena on raskasta, jos mies vähä väliä muuttuu etäiseksi.
Kommentit (10)
En minä tahallani ota etäisyyttä. Kyllä omaa aikaa pitää olla kummallakin. Kun lähden vaikka kalaan niin vaimoni saa omaa aikaa koska olen yleensä kalassa 6 tuntia ainakin. Mutta sitten keväisin käyn siika ongella ja vaimo haluaa mukaan ja ollaan meren rannalla 8 tuntiakin. En minä ahdistu jos vaimo on lähellä pitkään.
Miksi meillä miehillä ei saisi olla omaa-aikaa ja harrastuksia, joita nainen ei ole pilaamassa nalkutuksellaan?
Ei mikään pakottava tarve, hallista mä löydyn jotain autoa roplaamasta.
se on vain harraste. Samoin kuin puutyöt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meillä miehillä ei saisi olla omaa-aikaa ja harrastuksia, joita nainen ei ole pilaamassa nalkutuksellaan?
Tätähän AP ei kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää aina, jos sillä on vapaa-aikaa. On nähty.
Kiitos vastauksista :) Kyllä oma aika on mielestäni tarpeen kummallekin, itsekin haluan tehdä asioita välillä yksin omissa ajatuksissani. Tarkoitan etäisyyden ottamisella enemmän sellaista, että haluaa olla päiväkausia omissa oloissaan eikä ota kontaktia tai halua jutella. Kuulemma miehet tarvii tällaista säännöllisesti, koska muuten läheisyys naisen kanssa on heille liikaa. Pitääkö paikkansa?
ap
Vierailija kirjoitti:
En minä tahallani ota etäisyyttä. Kyllä omaa aikaa pitää olla kummallakin. Kun lähden vaikka kalaan niin vaimoni saa omaa aikaa koska olen yleensä kalassa 6 tuntia ainakin. Mutta sitten keväisin käyn siika ongella ja vaimo haluaa mukaan ja ollaan meren rannalla 8 tuntiakin. En minä ahdistu jos vaimo on lähellä pitkään.
Tästä vastauksesta tuli hyvä mieli. Kuulostaa siltä, että teillä on hyvä yhdessä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kyllä on.
T. Mies
Alkaako läheisyys ahdistaa vai miksi?
ap
Up