Naked Attreaction Suomi, miten noista monet on niin ruttoisen näköisiä?
ELi ymmärrän kyllä että löytyy reilusti ylipainoa ja keho täynnä mauttomia tatuointeja... muttakun osalla on sitten lisäksi ihme taiveihottumia ja näkyviä iho-silsoja. Jos itsellä olisi tuollaisia niin en haluasi niitä TV.hön esittelemään...
Kommentit (8)
Koska ihminen ei ole täydellinen niinkuin sinä.
Eihän tuohon ohjelmaan kukaan normaali, järkevä ihminen lähde. Laarin pohjalta kun kaavitaan osallistujia, niin tuollaisia männiäisiä löytyy.
Eihän tuohon ohjelmaan kukaan normaali, järkevä ihminen lähde. Laarin pohjalta kun kaavitaan osallistujia, niin tuollaisia männiäisiä löytyy.
Minä olen sitä mieltä että sinä olet ihmisenä nolla ja kylmä sellainen.
Oikeastaan on jännää, että osa haluaa halveksia ihmisiä, joilla on rohkeutta hakea itselleen kumppani alastomana ja n. määrän silmäpareja seuratessa suorana tai uusinnan uusintaa.... ja mahd. vielä päästä iltapäivälehteen ja nettikirjoittajien halveksimaksi, . Jos ei muuta niin kai tämä sitten sitä viihdettä.
Siinä mielessä tervetulutta viihdettä, että ihan liian monta kertaa viihdyttää itseään ohjelmilla, joissa aina joku menettää henkensä, jota ennen ja jonka jälkeen on saattanut nädä huomattavan määrän ampumista ja fyysistä väkivaltaa.
Uskovainen mies
En kyllä ymmärrä miksi minua tästä syyllistetään. Nuo ruttoisimmathan pudotetaan ihan kilpailijoiden toimesta aina ensimmäisenä.
AP
Viime viikolla ohjelman loppua katsoin niin muuten nainen ok, mutta pitkät silikonitissit. Ei niille ainakaan näin varttuneemmaalla iällä viisari värähtäisi. Luomuna ei väliä millaiset sieltä paljastuu.
Onpahan taas yks täysin idioottimainen ohjelmaformaatti.
En tiedä, En ole ao sarjaa seurannut, - Mutta eksyin kanavasurffaillessani joitain viikkoja sitten kun osallistujana oli joku polyamorinen lasten äiti hakemassa kumppania. - Ja ymmärtääkseni onnistui tavoitteessaan hyvin ja löysikin itselleen nasiystävän ohjelman kautta.
Uskovainen mies