Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Alentaako naisen arvoa vähäinen koulutus/puutteellinen sivistystaso jne?

Vierailija
04.10.2024 |

Miehelläni on akateeminen loppututkinto ja hän puhuu kolmea kieltä. Itse olen vain kauppaopiston käynyt enkä osaa muuta kuin äidinkieltä. Mieheni sukulaisten ja kavereiden seurassa tunnen olevani alempiarvoinen.

Miehet. Alentaako naisen arvoa vähäinen koulutus/puutteellinen sivistystaso jne?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmissä ei alenna..ole vain nainen isolla ännällä..se riittää

Vierailija
2/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, sillä olen kouluttautunut paljon pitemmälle kuin mieheni, lisäksi olen todella varakas, ja kontakteja ymäri maailmaa.Ei ole meille ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisella ole arvoa. Tarkoittaen, että jokainen on lähtökohtaisesti yhtä arvokas. Sivistyksen puute voi tietysti hämätä, mutta ei minun tarvitse keskustella kumppanin kanssa erityisalueesta, johon minulla on pitkä koulutus, ja jonka asiantuntijatehtävissä olen. Se on aika kapea alue se.

Vierailija
4/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäinen koulutus ja puutteellinen sivistystaso eivät automaattisesti ole sama asia. Yksi kaveri on amis, mutta on matkustellut kattavasti ympäri maailmaa ja lukenut ihan simosti kirjoja. Tietää kuvainnollisesti sanoen kaikesta kaiken.

Vierailija
5/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Vierailija
6/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos on oppimiskykyinen ja kehityskelpoinen, eli avoin ja utelias.

Vierailija
7/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias filosofian maisteri. Tapailen vain naisia, jotka ovat samaa tasoa kuin itsekin. Olisi outoa tapailla tavaratalon myyjää.

Vierailija
8/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväperse korvaa kaiken.

Vierailija
9/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa arvo jonka nainen omaa pariutumismarkkinoilla on kauneus, elikkä nuori ikä, seksikkyys, hoikkuus, tottelevaisuus sekä nöyryys. Yleensä korkea"koulutetut" naiset ovat huonoja; itsekkäitä, koppavia, vaativia, kavalia tai jopa pirullisia.

Vierailija
10/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään nykyään koulutus ja sivistys _eivät_ ole lainkaan sama asia...

Fiksu ja matalasti koulutettu kyllä on aina parempi, kuin joku "korkeasti" koulutettu per88u

Vierailija
11/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa arvo jonka nainen omaa pariutumismarkkinoilla on kauneus, elikkä nuori ikä, seksikkyys, hoikkuus, tottelevaisuus sekä nöyryys. Yleensä korkea"koulutetut" naiset ovat huonoja; itsekkäitä, koppavia, vaativia, kavalia tai jopa pirullisia.

Naisen ulkonäkö alkaa rapistua nopeasti kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen. Kouluttautuneisuus, sivistyneisyys jne. ovat pysyvämpiä ominaisuuksia.

Vierailija
12/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisella ole arvoa. Tarkoittaen, että jokainen on lähtökohtaisesti yhtä arvokas. Sivistyksen puute voi tietysti hämätä, mutta ei minun tarvitse keskustella kumppanin kanssa erityisalueesta, johon minulla on pitkä koulutus, ja jonka asiantuntijatehtävissä olen. Se on aika kapea alue se.

Ai ei vai??? Katsokaa kohdasta 12:34 niin saatte ihan tarkan arvon!

Vierailija
13/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai??? Katsokaa kohdasta 12:34 niin saatte ihan tarkan arvon!

🤣 no tuostahan tuo selvisi....venäläinen tsaarin aikainen on 60€

Vierailija
14/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen arvoa alentaa, rumat tatskat, läskiys, ikävä luonne jne. Korkeasti koulutettu nainenkin voi olla typerä narttu.

Koulutus ei kerro naisesta mitään.

Vierailija
15/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse FT (Filosofian tohtori) ja mies. Puolisoni (nainen) on käynyt aikoinaan 2. asteen koulutusta vastaavan kauppaopiston. Lisäksi hän on minua 10v vanhempi. Vaimoni tekee töitä toimistosihteerinä. Itse olen tutkija.

Olemme kohdanneet jonkin verran oudoksuntaa muiden taholta. Olen kokenut miehenä, että minun motivaatiota olla hänen kanssaan, sekä rakkautta puolisooni epäillään jotenkin vinksahtaneeksi. Että Sinä saisit paremman. 

Meillä kuitenkin menee ihan hyvin. Olisi kiva kuulla muilta ja varsinkin naisilta, että miten te näette tilanteemme?

Vierailija
16/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vaikuttaa yhteiseen kaveripiiriin ja tilastojen mukaan myös Suomessa muun muassa lasten koulutustasoon. 

Vierailija
17/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletin, että tässä puhuttiin arvosta kumppanina, ei arvosta ihmisenä. 

Vierailija
18/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että mies joka vaatii naiseltaan tottelevaisuutta, ajatteleekin korkeakoulutetuista naisista noin. Eli tässä ap:lle vastaus: iso osa miehistä joille koulutustasolla ei ole väliä, on tällaisia. 

Vierailija
19/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ala-arvoisia naisten vihaajia, siis suuri osa, tosin voivat olla tosi nuoria, jotka luulevat että naisia mollaamalla nostaa itseään... Koko palsa pullistelee samaa incelliä.

Tämä Valkeakosken raiskaaja-kuristajahan googlaili myös "halveksin naisia" ja "naisvihaa".

Vierailija
20/22 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei osteta, joten kysymys on outo. 

Näin akateemiset kiinnostukset omaavana miehenä, ja tietäen että koulutusryhmässäni sukupuoleni on aliedustettu, en ole hirveästi kouluttamattomia naisia katsellut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä