Kääk!!! Ollaan mökillä ja mies osti hirveitä karkkeja.
Luotin miehen karkin ostoon ja nyt kassia purkiessa näin lumipantteri pussin 🤢😷 en voi sietää noita menthol hedelmiä enkä salmiakkekaan. Tuo menthol kerros pilaa karkin.. hirveitä. Kauppaan matkaa 20km ja mä oon sokeriaddikti.
Kommentit (36)
Miehesi on sadisti kun tuollaista tekee.
Muistakaa olla omavaraisia. Vaikka olis mikä prinssi tai päällikkö, heistä ei saa olla riippuvainen. Omat karkit mukaan.
Saisiko niistä lumipanttereista jotenkin huuhdottua tai liotettua sitä pintaa pois?
Vierailija kirjoitti:
Mulle toi olis deal breaker. Jos mies ei osaa edes karkkia ostaa niin moro. Joku Pantteri-pussi olis ihan vihoviimeinen, yäk! Miks se ei ostanu suklaata? Millainen mies ei tajua ostaa suklaata? AINA kun nainen pyytää ostaan karkkia, osta suklaata mies. Tää on ihan elintärkeä ohje.
ei kyllä ole. mä en pidä suklaasta ollenkaan joten syömättä jäisi jos joku mies mulle suklaata ostaisi.
Onko kaupassa käynti ja mökille palaaminen poissuljettu vaihtoehto?
Kerää puolukoita ja syö niitä. Puolukassa on paljon sokeria.
Kaiva mökillä kuoppa ja tunge ne karkit sinne
Huuhtele menthol pois. Kuorruta jollain mitä löytyy mökiltä. Hunajaa?
Nyt jatkossa muistat, että käsilaukusta täytyy aina löytyä hätävarana karkkia.
Sä tarviit sun sokerin. Eli mussuta väkisin ne karkit ja juo päälle jotain hyvää.
Leivo pannukakku ja pistä siihen päälle runsaasti sokeria
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa olla omavaraisia. Vaikka olis mikä prinssi tai päällikkö, heistä ei saa olla riippuvainen. Omat karkit mukaan.
Saisiko niistä lumipanttereista jotenkin huuhdottua tai liotettua sitä pintaa pois?
Ne vois huuhtoo saman tien alas vessanpöntöstä
Siis mitä nyt oikeesti! Nuohan on hyviä karkkeja. Mä kyllä pidän huolen, että ostan itse omat karkkini mökille, niin saan just sitä mitä tahdon.
Kuinka joku voi elää tuollaisen hirviömiehen kanssa?