Töissä moni työkaveri luetteli tulevan viikonlopun sosiaalisia rientojaan ja itse en edes halua tavata kavereitani!
Mistähän johtuu että mun kaveripiiriin on valikoitunut ilkeitä paskanpuhujia joita ei oikeastaan halua edes nähdä? Muilla on mukavia sosiaalisia suhteita, kivaa tekemistä ja tapahtumia ja ohjelmaa?
Mistähän saisi tuollaisen kaveripiirin? En ainakaan sillä että jään roikkumaan näihin muunlaisiin :(
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää kuinka rumasti työkavereistasi puhutaan selän takana. Voivat olla niin läheisriippuvaisia että sietävät mitä tahansa ettei tarvitse yksin olla. Mutta tunnistan ongelman. Itsekin lopetin yhden ystävän kanssa soittelemisen kun silloin harvoin kun pääsi käymään, alkoi heti arvostelemaan ja tuomitsemaan kotiani ja raha-asioitani. Myrkyllinen ihminen.
Tällaisiin juuri olen jättänyt hyvin etäiset välit näin koronan jälkimainingeissa mutta huomaan että sitten vietän yksin viikonlopun. Käyhän sekin, ainakin olen mieleisessä seurassa mutta olisi kiva mennä jonnekin ja tehdä jotain sellaisessa kunnioittavassa porukassa. Mutta niin paljon omaan kaveripiiriin mahtuu päinvastaista käytöstä ettei vaan voi. En halua osallistua jos itseäni tai jotakuta muuta haukutaan yms. Tämä on niin nähty.
Et voi tietää kuinka rumasti työkavereistasi puhutaan selän takana. Voivat olla niin läheisriippuvaisia että sietävät mitä tahansa ettei tarvitse yksin olla. Mutta tunnistan ongelman. Itsekin lopetin yhden ystävän kanssa soittelemisen kun silloin harvoin kun pääsi käymään, alkoi heti arvostelemaan ja tuomitsemaan kotiani ja raha-asioitani. Myrkyllinen ihminen.