Goretex-kenkiä tarjouksessa, missä edullisimmat?
Paljonko jäikään hintaa Intersportin kengille? Olivatko Vikingit?
K-kengässä Vikingin goret 59,90€. (Koot 20-30)
Kommentit (10)
Ostin muuten 27 kokoiset kengät pojalle. Vedenpitävyys toimii (tein upotustestin), kantakappi on hyvä, samoin taittuu oikeasta kohtaa, mutta kiertojäykkyys ei ole yhtä jäykkä, kuin esim. Prismassa myytävillä Viking goreilla, jotka ostin isommalle tytölle.
hinta oli eur 67,90. Muistaakseni nuo isommat koot on yleensä normihintaisena n. 79,90.
itse kävin tänään katsomassa ja ainakin kokoja 31, 33 ja 34 löytyi ja hinta 59,90e.
Meidän kaipaama 32 koko juuri uupui, mutta sen löysin trendikengästä. Tismalleen sama kenkä ja sama hinta. tuo malli jossa hiukan vartta ja pari tarraa.
City Marketissa oli plussatarjouksena harmaa-mustia 49,90e, myös isompia kokoja. Alekorissa oli myös jotkut edellisen kauden vastaavat jämäparit 25e/kpl...ei tietenkään lähellekään meidän kokoja.
kävin tänään ostamassa myös toiselle lapselle vastaavat. Noita goreja oli kolmessa värissä...tuo tyttöjen pinkihtävä-lila ja hopea-harmaa-punainen joissa kärkiosa oli selleista kiiltävää ja sileää materiaalia. Sitten oli vielä harmaa-sävyinen mattakenkä joissa tuo kärki/päällinen oli mokkamaista, muuten ihan samannäköinen ja hintainen kenkä.
Olin siis eilen ostanut tytölle nuo pinkit ja kotona vielä kenkiä kääntelin: kantakappi oli tukeva, pohja taipui oikein päkiän kohdalta ja pohja oli sopivan kiertojäykkä. Oli niin hyvän tuntuiset, joten päätin käydä myös pojalle nuo ostamassa. Poika valitsi ensin tuon harmaan mattakengän. Onneksi vielä aloin kaupassa sitä taivuttelemaan. Pohja teipui paljon taaempaa, pohja oli muutenkin lerpumpi ja kantakapinkin sai osittain painettua sisään. Vertasin sitten samankokoiseen hopea-sävyiseen kiiltäväpintaiseenkenkään, joka oli paljon tukevampi. Eli tuo mokkapintainen oli huono ja nuo kiiltäväpintaiset mun oppien mukaan hyvät. Aika outoa, kun muutoin ihan samannäköinen kenkä! Eli tarkkana saa näköjään olla jos erot eri värien välillä tuollaisia.
Onko nuo sinun kertomasi kengät siis niitä välikausigoreja? Ostin meidän pojallemme jo viime kuussa(?) juurikin tuollaiset hopea-harmaa-punaiset kengät. Tarjolla oli tosiaan kolmea eri väriä ja poika itse valitsi tuon värin.
En itseasiassa edes taivutellut kengiä kovinkaan paljoa kaupassa, joten en huomannut, että värien välillä oli eroja. Minusta oli hienoa, että poikani valitsi nuo hopea-punaiset kengät, ne on kyllä aika makean näköiset. Itse epäilin, että se kiiltävä kärkiosa kengästä ei kauaa kestä, mutta nyt noin kuukauden ahkeran käytön jälkeen kärki on aivan ehjä. Ei ole kulunut yhtään vaikka poika on konttaillut ja möyrinyt pitkin päiväkodin pihaa. Ja kyseessä siis on juuri kuusivuotta täyttänyt vauhtihirmu. ;-)
Meillä kaivattaisiin jo vinkkejä talvigorejen ostopaikoista ja tarjouksista, joten toivottavasti niitäkin tähän ketjuun ilmestyisi.
en Vikingin gorekenkiä enää meille osta. Päästivät ihan alusta saakka kaiken kosteuden sisään.
Ajattelin tänä vuonna ostaa päiväkotilaisille Eccon mustat goret. Hinnat vaan on hiveitä, 80 e pienten malli ja 95 e isojen malli.
Täytyy odotella tarjouksia.
Eli koot 27-35, musta ja kanerva, tlvigoret, ovh 95 e, nyt 74,90.
Juu välikausigoreista puhuin. Meillä nyt kanssa pojalla nuo samat hopea-harmaa-punaiset kengät kuin teillä ja totta puhut, ja ne on kyllä mageet!! Onneksi tuli vielä pyöriteltyä ne kengät kaupassa, enkä vain luottanut siihen että tytön versiot oli hyvät. Poika nyt eilisen ja tän päivän kävellyt uusilla kengillään ja noi hopeiset on kyllä tosi hienot :) kiva kuulla myös että pinta pysyy hyvänä, samaa vähän itse mietin että mitenhän pinta kestää. Kura kuorrutuksen tänään kengät jo saivat ;)
Vedenpidosta sen verran, että myyjä kaupassa ostohetkellä erikseen mainitsi, että goretexillä on vuoden takuu. Eli jos kenkä vuotaa niin takas kauppaan ja testaavat siellä samantien.
maksavat plussaetuna 55,90 eli 20% alennusta normaalihintaan syyskuun ajan.