Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Diacor ja Ratsula?

21.09.2006 |

Olisi tosi kiva saada mielipiteitänne ja kokemuksianne ko. lääkäristä ja lääkäriasemasta!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ison lääkäriaseman vitkutellessa kuukausitolkulla tutkimusten ja hoitojen kanssa ja vielä inhottavaan tyyliin, vaihdoin tuttavan suosituksesta Ratsulaan. Tultiin heti hyvin juttuun, sillä on aina kiire mutta tuntuu silti paneutuvan jokaiseen tapaukseen huolella. Minua oli tutkittu elokuusta huhtikuun loppuun muualla, menin sitten ratsulalle toukokuun alussa ja kas vain 3 viikkoa myöhemmin tuli plussa raskaustestiin :) Ei mitään vitkuttelua ja odottelua vaan heti tositoimiin. Pidin Ratsulasta tosi paljon!

tokkopa rv 18

Vierailija
2/10 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän myös tosi paljon hänestä ja hänen tyylistään edetä nopeasti. Jotkut pitävät häntä vähäpuheisena, mutta minusta hän kertoo kaiken tarvittavan. Hän pyrkii aina löytämään kaikille oikean päivän hoitoihin, mikä saattaa joskus aiheuttaa myöhästymistä aikataulussa. Olen käynyt nyt kolmessa inssissä (tulosta odotellaan vikasta) ja sitten katsellaan jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin pelkästään positiivista sanottavaa Ratsulasta. Olen enemmän kuin tyytyväinen saamaamme hoitoon. Hän on joustava, asiallinen ja ammattitaitoinen, silti lämmin ja sympaattinen. En tykkäisi yhtään siirappisesta lääkäristä enkä myöskään lääkäristä, joka vähänkään lupailee plussaa, koska sellaistahan ei voi koskaan tietää etukäteen. Tosin Ratsula on hyvin kiireinen, eli sielunhoitajaksi häntä ei voi sanoa, mutta sellaista en siis kaipaakaan. Olen myös saanut vastauksen jokaiseen kinkkiseenkin pohdiskeluuni. Suosittelen.

Vierailija
4/10 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallinen ja myös joustava. Olen ollut mm. ultrassa aamulla klo 7 sekä kerran sunnuntaina (ja näkyi siellä olevan muitakin silloin) kun ei oikein muuta sopivaa aikaa löytynyt. Diacorissa käsittääkseni lääkärit on yksityisyrittäjinä (jostain tällainen käsitys) eli ei ole täysin rajoittunut klinikan virallisiin aukioloaikoihin. Hoitotoimenpiteet sitten varmaan menee aikataulujen mukaan jos tarvitaan hoitajia apuun. Varmasti kiireinen mutta hoitaa homman asiallisesti ja ripeästi eli ei kuitenkaan odottamaan kauan vaan aikataulut pitäneet aika hyvin. Tehtiin pari inssiä ja yksi ivf julkiselle jonottaessa ja olikin aika muutos kun julkiselle viimein päästiin. Kovasti jäin kaipaamaan diacoria ja ratsulaa mutta oli ihan kustannuskysymys. Nyt jos ei plussaa tule ja julkisen hoidot käytetään loppuun niin mietinkin jos palaisi diacorille. Me ollaan nyt maksusitoumuksella VL:llä, ja olen ollut tyytyväinen VL:äänkin.Mutta noista kolmesta (NKL, VL, Diacor) ehdottomasti pidin eniten diacorista.

Lisäksi siinä vieressä on Yliopiston Apteekki mikä on tosi kätevää, saa samantien lääkkeet hakea mukaansa.

Vierailija
5/10 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Ratsulaa todella lämpimästi. Meillä nyt toinen lapsi tulossa hänen taidokkaan hoidon ansiosta. Asantunteva ja sympaattinnen!

Vierailija
6/10 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on Ratsula? en ole ikinä kuullutkaan... tässä eri vaihtoehtoja pohdiskelen tuleviin hoitoihin pk-seudulla.

Vierailija
7/10 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelkkää hyvää sanottavaa. Lämmin, auttavainen ja huolellinen. Ensimmäisen inssin tulos kasvaa masussa kovaa vauhtia. Suosittelen ehdottomasti =)

Vierailija
8/10 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos =) nyt mulla on kaksi tahoa, jota on suositeltu lämpimästi Ratsula ja Felicitas

Vierailija
9/10 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta joustavuudesta erityinen plussa. Ajat tosiaan hieman myöhässä usein, mutta sehän tarkoittaa vain sitä, että kiireisinäkin päivinä kaikki hoidetaan. Eli ei tule sitä " eioota" kun aikaa jollekin tietylle päivälle kyselee. Tulosta tuli IVF:llä myös meille.

Vierailija
10/10 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan saa siloin, kun se omille töilleen sopii. Lekuri itse on siellä ilmeisesti liki aina. Itse kärsin sekund. lapsettomuudesta ja tulosta tuli lopulta pas-siirroilla. Nyt tuossa tuhisee terveet tuplat, joten ei voi valittaa. LÄäkäri on aika hiljainen yms, mutta itsekin pidän tuosta tyylistä enemmän kuin lässytyksestä.