Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhuus alkaa 70-vuotiaana. Miten olet varautunut siihen? Putin on 79-vuotias vanhus

Vierailija
04.10.2024 |

paappa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeri on 83v.Tupakoitsia yhä. Muistisairaus todettu noin 1v sitten.On tosi hankala.Itse olen häntä 12 vuotta nuorempi ja elän elämääni.Nukun hyvin harrastan, liikuntaa eläkeläisten ryhmässä  5:tenä arkipäivänä  ja ilmasta viellä eri senjorikeskukset pääkaupunkki setu..Tosi pirtsakoita naisia miehiä on siellä plus 80v ja miinus 80v.Yhteistä meillä , emme juo emme tupakoi.

Vierailija
22/27 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varautunut laatimalla pettämättömän suunnitelman kolmen päivän marssista Kiovaan. Eikös kaikki vanhukset muka tee niin?

me muuten sinne mennään,oikeasti, kunhan siellä rauhoittuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 39 oikeasti. Papereissa lukee vähän korkeampi luku.

Olen alkanut voimistella enemmän. Kovetan nilkkojani ovenpieliin potkimalla säärillä tasaiseen tahtiin, niin että sääriluihin syntyy lommoja. Teippasin kasan sanomalehtiä pehmentämään osumasta johtuvia kolhuja.

Kun olen seitkyt, niin koivet on terästä ja kestää mitä vain. Samaa teen käsille ja etenkin nyrkeilleni. Taon päivittäin tietyn aikaa betoniseinään että säästyisin vanhuuden vaivoilta. Jos näet minut lenkkipolun vierellä vetelämässä mavoja pihlajaan, niin nosta peukku pystyy ja nykkää rytmikkäästi, kun ohitat mut. Rokkaan täysiä puusta marjat mättäälle.

Sihisetkö myös? 

Vierailija
24/27 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Systeri on 83v.Tupakoitsia yhä. Muistisairaus todettu noin 1v sitten.On tosi hankala.Itse olen häntä 12 vuotta nuorempi ja elän elämääni.Nukun hyvin harrastan, liikuntaa eläkeläisten ryhmässä  5:tenä arkipäivänä  ja ilmasta viellä eri senjorikeskukset pääkaupunkki setu..Tosi pirtsakoita naisia miehiä on siellä plus 80v ja miinus 80v.Yhteistä meillä , emme juo emme tupakoi.

TYLSÄÄ. TYLSÄÄ. TYLSÄÄ.

Vierailija
25/27 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään iäkkäänä olo alkaa vasta 106 vuotiaana. On myös varaklooneja valtiojohtajille ja seuraajia.

Vierailija
26/27 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkkuni isä täytti 98v ja suunnittelee lähtevnsä Ruotsiin jonkun sukulaisen 100v. päiville.

Puolisoni veli täytti 2.10 83v ja tekee töitä muutaman pvn viikossa, ajelee pitkin Suomea tutkailemassa kuin opiskelijat pärjää

Vierailija
27/27 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo kaapin kätköissä pullo konjakkia varattuna wanhuuden heikkouteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi