Yhdellä tutulla on aina tavatessa jotain nokan koputtamista jostakin ihmisestä
Monesti useammastakin kuin yhdestä.
Syyt ovat usein aika mitättömiä.
Vikojen etsiminen ihmisistä on hänelle näköjään kuin harrastus.
Reagoin aijaa-tasolla.
Mistä tuollainen voi johtua?
Kommentit (22)
No mikset suoraan kysy, miksi se aina selittää tuollaisia asioita?
Vierailija kirjoitti:
T. Uusi palstahullu
Nyt en ymmärtänyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Emme ole ystäviä, vaan tuttuja. Ap
Vierailija kirjoitti:
T. Uusi palstahullu
Joo, palstalle on pesiytynyt bikini-trolli. Hänen viestinsä sisältää usein naiivin kysymyksen, jonka vastaus on ilmiselvä.
Yksi tuttava teki samaa, en pitkään jaksanut ainaista toisten ihmisten haukkumista, haukkui kavereitaankin ja tietenkin selän takana myös mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uusi palstahullu
Joo, palstalle on pesiytynyt bikini-trolli. Hänen viestinsä sisältää usein naiivin kysymyksen, jonka vastaus on ilmiselvä.
En ymmärrä, mistä puhutte. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se estä kysymistä
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttava teki samaa, en pitkään jaksanut ainaista toisten ihmisten haukkumista, haukkui kavereitaankin ja tietenkin selän takana myös mua.
Minulle on tosiaan tullut mieleen, että hän saattaa haukkua minuakin muille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se estä kysymistä
No pelkään seurauksia, jos sanoisin siitä hänelle. Ap
Ehkä hän siksi haukkuu ihmisiä ettei kukaan ystävysty hänen kanssaan ja saa olla yksin. En tiedä kun itse en ole tuollainen, vaan yritän olla kohtelias ja haluan olla ihmisten kanssa tekemisissä
Ole onnellinen, että on vain yksi. Itse olen ympäröity kyseisen laisilla ihmisillä.
hmm, voisikohan hän olla epävarma?🤔
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, että on vain yksi. Itse olen ympäröity kyseisen laisilla ihmisillä.
Mikset vaihda seuraa? Minä näen tätä milloin missäkin sattumalta, ja sen verran kuitenkin tunnetaan, että pysähdytään juttelemaan. Mutta jos sinulla on esim. puhelinnumeroja, voit laittaa estoon yms. Ap
Kannattaa miettia tarkoin mitä tuolle henkilölle itsestään puhuu, jos ei halua olla juoruilun kohde. Kannattaa varmaan siityä moikkausasteelle.
Vierailija kirjoitti:
hmm, voisikohan hän olla epävarma?🤔
Antaa itsevarman vaikutelman, mutta vaikutelma saattaa tietenkin olla väärä. Ap
Voi olla vaan ilkeä luonne. Pönköttää omaa egoaan muita haukkumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se estä kysymistä
Okei, tulit siis omaa epävarmuuttasi puhumaan hänestä pahaa selän takana ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla.
Mitä enemmän ihminen on joutunut patoamaan tunteita sisälleen, sitä suurempi taipumus hänellä on purkaa niitä juoruilemalla, syyttelemällä ja puhumalla pahaa muista selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettia tarkoin mitä tuolle henkilölle itsestään puhuu, jos ei halua olla juoruilun kohde. Kannattaa varmaan siityä moikkausasteelle.
Tiedostan tämän, hän valitettavasti tietää minusta monia asioita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se estä kysymistä
Okei, tulit siis omaa epävarmuuttasi puhumaan hänestä pahaa selän takana ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla.
Mitä enemmän ihminen on joutunut patoamaan tunteita sisälleen, sitä suurempi taipumus hänellä on purkaa niitä juoruilemalla, syyttelemällä ja puhumalla pahaa muista selän takana.
Sekin tässä nyt tuli mieleen, miten ap käyttäytyy hänen seurassaan? Moni haluaa miellyttää muita suojautuakseen heidän kielteisiltä tunteiltaan ja reaktioiltaan, ja hän voi muuttaa mielipidettään ja käyttäytyä keskustelukumppanin mukaan.
T. Uusi palstahullu