Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä aloite naisena?

Vierailija
04.10.2024 |

Minulla on taustalla totaalista lynkkausta aina lapsuudesta asti, että en ole minkään arvoinen ja kaikki mitä teen on väärin. Tuntuu että vanhempieni elämäntehtävä on murtaa itsetuntoni. Tästä syystä en ole koskaan kokenut että minulla olisi "oikeus" olla niin röyhkeä että lähestyisin ketään. Olen myös kokenut koulussa pitkäaikaista kiusaamista, joka on saanut minut (kokemuksesta) uskomaan että jos joku osoittaa kiinnostusta minua kohtaan, jännä odottaa minulta vastareaktiota jonka jälkeen voikin käyttää sitä lyömäaseena ja nöyryyttää että "katsokaa, TOI kuvitteli mun olevan kiinnostunut!"

Nyt aikuisiällä kun olen tosissaan kiinnostunut eräästä miehestä jonka kanssa meillä on sama intohimo/mielenkiinnon kohde, haluaisin saada tämän miehen huomion. Ensivaikutelma on valtavan tärkeä, miten teen sen etten huku joukkoon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häntä lähtemään lenkille

Vierailija
2/2 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin miehetkin tekee. Itse joissain deittisovelluksissa heti ensiviestissä kysyn mukaan jonnekkin (esim museoon) jonne olisin muutenkin menossa. Saa kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi