Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko unissa käyttää puhelinta?

Vierailija
04.10.2024 |

Näin koko  viime yön unia. Tekisi mieli kertpa ne mutta tokko ketään kiinnostaa. Kuitenkin toistui se että minun piti käyttää puhelinta muttei se onnistunut millään. Yritin laittaa tekstiviestiä kotiin jotta löytävät pitsaa pakastimesta koska en osaa kotiin. Ei siitä tullut mitään, en ensin löytänyt näppäimiä ja sitten hävisi koko puhelin.

Jos unessa joku soittaakin minulle en onnistu millään vastaamaan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

numerot ovat samassa aivolohkossa kuin uniennäkeminen siksi ei numerojutut onnistu unissa

Vierailija
22/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selannut instaa unessa, se onnistui hyvin, mutta taisikin olla ainoa uni puhelimesta jonka muistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä herännyt yöllä ja huomannut että olen avannut puhelimen kasvontunnistuksella ja ostanut jotain

Vierailija
24/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla unessa laitteet useimmiten tavalla tai toisella vaikeita. Valot ei tahdo toimia tai ovat sikahimmeitä, kännykät tekstinä jotain ihmekoukeroita ja muutenkin käsittämättömiä, kulkuvälineet joko matelee tai vetää täysillä seinään jne.

Muuten kyllä pidän unista, onhan kyseessä first person- tyyppinen surrealistinen tapahtuma!

Mulla on jotkut matkat kulkuneuvoilla onnistuneet. Joku pätkä jonka siellä on olevinaan.

Vierailija
25/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia ahdistavia unia minullakin puhelimen käytöstä, ei ole onnistunut unessa koskaan. Joskus puhelin muuttuu unessa yhtäkkiä vielä joksikin muuksi esim. painelenkin puhelimen sijaan jotain paperinpalasta.

Vierailija
26/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Takavuosina oli joskus noita unia. Luulen että osalla vaikuttaa uniin alkoholi tai joku lisäaine. Ehkä se kuvastaa jos kommunikaatio ei toimi vaikka exän kanssa tai jotain sellaista. Vai telepatiayhteys. Harvassa uni että puhelin toimii vähän aikaa hyvin. Mutta mitä sitä solkottaa unissaan suomeksi tai englanniksi, mitä yrittää sanoa siinä. Jos tulee järkevä lause niin hienoa.

Ei tarvitse mitään alkoholia tai muuta. Unessa vaan ei pysty normaalisti käyttämään puhelinta. Kukaan. Koskaan. Tähän ei siis liity muuta kuin se, että unet toimii aina niin. 

Mulla väheni räpellys- ja puhelin unet, kun jätin alkoholin ja puhelimen. En silloinkaan juonut paljoa ja harvoin.

Vierailija
27/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa. Itsellä sama juttu ja olenkin miettinyt että mahtaako olla yleistä, näköjään on. Puhelimen kanssa ei vain asiat etene unessa. Joskus siitä ei löydy yhteystietoja, joskus koko puhelin on jotain aivan outoa mallia, joskus ei toimi karttasovellus jne.

Vierailija
28/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Takavuosina oli joskus noita unia. Luulen että osalla vaikuttaa uniin alkoholi tai joku lisäaine. Ehkä se kuvastaa jos kommunikaatio ei toimi vaikka exän kanssa tai jotain sellaista. Vai telepatiayhteys. Harvassa uni että puhelin toimii vähän aikaa hyvin. Mutta mitä sitä solkottaa unissaan suomeksi tai englanniksi, mitä yrittää sanoa siinä. Jos tulee järkevä lause niin hienoa.

Ei tarvitse mitään alkoholia tai muuta. Unessa vaan ei pysty normaalisti käyttämään puhelinta. Kukaan. Koskaan. Tähän ei siis liity muuta kuin se, että unet toimii aina niin. 

Mulla väheni räpellys- ja puhelin unet, kun jätin alkoholin ja puhelimen. En silloinkaan juonut paljoa ja harvoin.

Niin siis se, että puhelinta ei onnistu käyttämään kunnolla unissa on unennäköön liittyvä juttu, joka on kaikilla niin. Samoin kuin se, ettei unissaan pysty kunnolla lukemaan tai kirjoittamaan. Nämä eivät siis liity alkoholiin, unien ahdistavuus ja aiheet voi toki liittyä. Mutta absolutistitkaan ei pysty käyttämään puhelinta unissaan. 

29/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen käyttäminen ei syystä tai toisesta onnistu unissa. Akku loppuu, numeron näppäily ei onnistu, puhelu pätkii niin etten kuule mitään tms.

Ylipäätään kommunikointi ei usein onnistu painajaisunissa. Yhdessä painajaisessa olin keittämässä punajuurikeittoa jutellessani jostain tärkeästä asiasta, ja juuri kun keskustelukumppanini oli sanomassa jotain olennaista, keitto alkoi porista hirveän kovaa. Nostin kattilan liedeltä, mutta porina vain yltyi enkä kuullut enää mitään muuta.

Vierailija
30/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu puhelimen käyttö kunnolla unessa. Eikä muutenkaan lukeminen tai kirjoittaminen. Nää on just hyviä keinoja havaita näkevänsä unta, niin että voi nauttia lucid-unesta.

Jos mietit, näetkö unta, niin katso jotain kuvaa tai tekstiä, ja käännä katse pois siitä ja katso uudestaan - jos olet unessa, niin siinä ei näy sama kuva/teksti. Kun olet näin varmistanut näkeväsi unta, voit kokeilla vaikkapa lentämistä. 

Mulla on ollu että puraisen sormesta tooosi lujaa, oikein hampaat yhteen asti, jolloin tuntuu vain vähän painetta siinä sormessa. Siitä siiten tiedän.

Tuokin on hyvä. Kuulemma myös se toimii, että ottaa nenästä kiinni ja kokeilee hengittää - unessa sen pitäisi onnistua.

Itsellä myös käden työntäminen seinän sisään/seinän läpi toimii. 

Vierailija
31/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 🏻 Tää uni toistuu mullakin, mutta vähän on helpottanut 112-sovelluksen lataaminen puhelimeen. Ja se, että ko. App on ykköspaikalla puhelimen näytöllä 😅

Vierailija
32/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu puhelimen käyttö kunnolla unessa. Eikä muutenkaan lukeminen tai kirjoittaminen. Nää on just hyviä keinoja havaita näkevänsä unta, niin että voi nauttia lucid-unesta.

Jos mietit, näetkö unta, niin katso jotain kuvaa tai tekstiä, ja käännä katse pois siitä ja katso uudestaan - jos olet unessa, niin siinä ei näy sama kuva/teksti. Kun olet näin varmistanut näkeväsi unta, voit kokeilla vaikkapa lentämistä. 

Mulla on ollu että puraisen sormesta tooosi lujaa, oikein hampaat yhteen asti, jolloin tuntuu vain vähän painetta siinä sormessa. Siitä siiten tiedän.

Tuokin on hyvä. Kuulemma myös se toimii, että ottaa nenästä kiinni ja kokeilee hengittää - unessa sen pitäisi onnistua.

Itsellä myös käden työntäminen seinän sisään/seinän läpi toimii. 

Sekin unissa jännä, että jos "herää" vaikka hiton lentokonehallin tapaisessa, niin sitä ei pidä outona, ja se unessa olo pitää tarkistaa. 

Vierailija
33/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu puhelimen käyttö, ei millään pääse siihen etusivulle missä kuvakkeet ovat, 

Ei myöskään autolla ajo , jarrut ei toimi mutta rappusia alas ajaminen onnistuu hyvin samoin lentäminen ihan kädet siipinä,

jalat ovat niin tönköt ettei osaa kävellä ja juosta.

Vierailija
34/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy myös aina niin, että en onnistu painamaan oikeita numeroita.

Vierailija
35/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unennäkeminen on kehittynyt niin paljon ennen kännyköitä ja nettiä, ettei ihmisaivot ole vielä sopeutuneet.

Hieno teoria, vaikka ihan pseudotieteellinen :p

Vierailija
36/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei onnistu puhelimen käyttö unissa. Näytölle tulee joku outo kartta, eikä numeroiden näpyttely onnistu.

Vierailija
37/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla unessa laitteet useimmiten tavalla tai toisella vaikeita. Valot ei tahdo toimia tai ovat sikahimmeitä, kännykät tekstinä jotain ihmekoukeroita ja muutenkin käsittämättömiä, kulkuvälineet joko matelee tai vetää täysillä seinään jne.

Muuten kyllä pidän unista, onhan kyseessä first person- tyyppinen surrealistinen tapahtuma!

Mulla on jotkut matkat kulkuneuvoilla onnistuneet. Joku pätkä jonka siellä on olevinaan.

Sori, mutta toka lause on hiukan hämärä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi