Miksi ihmiset käyttää pipoa päässä sisällä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä nyt et ymmärrä montaa muutakaan asiaa , mutta mitä muuta vantaalle kuuluu?
Mitä lottoat? Olisko tää kuitenkin enemmän sellaisten espoolaisten ymmärtämättömyys juttu. Vantaalla näkee paljon pipoja sisällä.
t muori vantaalta.
Vierailija kirjoitti:
Käteni ja jalkani palelevat lähes aina; tämä johtuu kroonisesta sydänsairaudesta ja siihen määrätystä lääkityksestä. Olen huomannut, että pipon päässä pitäminen auttaa hiukan paleluun. (Tietysti käytän myös villasukkia ja puuvillakäsineitä.)
Hyväksyn piposi pitämisen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän koska sillä pysyy hiukset ojennuksessa pois sun ruuastasi, jota valmistan.
Eli et ole pessyt rasvaista tukkaasi aikoihin.
Kaljuuntuvat usein peittävät ohenevan tukkansa pipolla, eivätkä riisu pipoa mielellään. Sisäpipoilijat hyvin todennäköisesti ovat tätä sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän pipon päässä, mutta en ymmärrä lippistä salilla.
Lippis on homojen jock-skeneen kuuluva asia.
Koska mun pää palelee. Ääreisverenkiertoni on huono.
Vierailija kirjoitti:
Likainen tukka tai ruma kalju. Tai on talvella lämmittämättömällä kesämökillä. Siinäpä ne syyt ovat.
Niin ja tärkein unohtui: ei ole kotona oppinut, että pipon päässä pitäminen sisällä on junttia.
Kaikista naurettavin on se että mennään nukkumaan ja puetaan joku yöpuku päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee hirveä tuskanhiki, jos käytän pipoa sisällä. Ymmärsin, että aloittaja viittaisi siihen. Eli eikö noille pipo päässä sisällä olijoille tule kuuma piponsa kanssa?
Luulis, että jos aloittaja olisi viitannut sun tuskanhikees, niin hän olisi siitä maininnut.
Pipojahan on erilaisia. Mulla on ohuen ohuita ja sitten verkkoneuleestä tehttyjä neulottuja ja virkattuja.
Aloittaja ei eritellyt, mihin hän viittaisi. Sinun tulkintasi on yhtä hyvä kuin minunkin.
Minulle tulee tuo tuskanhiki myös ohuissa tai reikäisissä päähineissä. Pääni pysyy sisätiloissa sopivanlämpöisenä, kun en peitä sitä millään. Ilmeisesti osalla sitten on vähän erilainen lämmönsäätely.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät että tulet kuolemaan sydänkohtaukseen aika nuorena?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on erittäin hyvä syy pipon käyttämiseen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät että tulet kuolemaan sydänkohtaukseen aika nuorena?
Eikö sen todennäköisyys ole sitten suurempi, jos rasittaa sydäntään turhaan vielä paleluttamalla päätään jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Paleleehan se kun hiukset lähtenyt. Ja kaikki sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä nyt et ymmärrä montaa muutakaan asiaa , mutta mitä muuta vantaalle kuuluu?
Taidat olla pipon sisäkäyttäjä eli moukka. Tyylikkäältä pipopää ei ainakaan näytä sisätiloissa.
Likainen tukka tai ruma kalju. Tai on talvella lämmittämättömällä kesämökillä. Siinäpä ne syyt ovat.