Joker 2 elokuva saa aika paljon kritiikkiä maailmalla
Jengi ei oo tykänny ollenkaan, se elokuva on siis tullu jo muualle, huomenna kai Suomessa (?)
Mun mielestä se 1nenki oli yliarvostettu, jengi puhu siitä ihanku se ois ollu joku maailman paras leffa, toki siinä tuodaan esille aika arkoja aiheita ja nimenomaan sitä miten ympärillä oleva maailma saattaa hajottaa ihmisen, mutta ei se itse elokuva mikää hirveen kiinnostava tai hyvä oo. En mä ainakaa ite nää ollenkaan sillä mitään replay arvoo ja mun mielestä me ollaan nähty paljon parempiakin versioita Jokerista
Saa nähä, kyl mä ton tokanki meinaan kattoo mut ei lupaile hyvää
Kommentit (5)
Näkemättä paskaa. Musikaali, yäk, ykkönen oli ihan ok.
Jotain teennäistä rankistelua ilottomilla psykonoloisilla sirkuspelleillä. Näihin pitäisi nyt samastua? En toista osaa tuosta olis tehnyt, noinkin laskelmoidusti kuin Gaga big starina kalastamassa katsojia.
Näin, että Joker 2 on elokuvateattereissa nyt. Luin arvostelut ja siis oikeesti?! Miks tehdä joku hiton epätoivonen rakkausleffa psykopaatista ja vielä Lady Gaga isossa roolissa. Niin klisee, niin klisee. Taidanpa jättää väliin. Vaikuttaa liikaa joltain Disney draamalta.
Gaga ja joku Jokerin heterorakkaustarina - ei voisi vähempää kiinnostaa. Masentavaa, että Suomessakin on alettu tunkea jotain narsistisia laulajia elokuviin, jotka ne lopulta pilaa täysin. Tuolla on ihan oikeitakin näyttelijöitä, jotka on tehneet töitä uransa eteen eikä vaan edenneet suhteilla.
Youtubessa siis ihmiset ei tykkää