Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hitsiä... Olin asioilla, mies sillä välin lastenvahtina. Nyt kun tulin koneelle, kaikki sivuhistoriat tyhjennetty.

Vierailija
14.02.2007 |

Siis 3 vuotta ollut nettiyhteys, eikä ikinä moista ole tehnyt....Heti heräsi epäilys, että mitähän se on koneella tehnyt. Pääseeköhän mistään enää katsomaan...?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä deletoida. Siis koneen toiminnan takia.

Vierailija
2/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkaamassa...työkalut-internet asetukset-väliaikaiset internet tiedostot-asetukset-näytä tiedostot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos olen käynyt esim maksamassa laskuja tms. Sellaiset sivut joita käytän usein, olen laittanut suosikkeihin.

Vierailija
4/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toivoton koneen kanssa..

Vierailija
5/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sitten sivuhistoriaan, mutta sielläkään ei ollut yhtään mitään. Silloinhan ne on jonkun täytynyt tyhjentää. Ja mies ei mikään tietokoneen hyvä käyttäjä ole, on varmasti täytynyt neuvoa siihen asiaan jostain pyytää...

Vierailija
6/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee blondi...

Vierailija
7/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jos ei ole tähän asti sivuhistoriaa tyhjentänyt niin ei sitä olisi nytkään saanut tehdä?

Tälläpä asialla voit sitten kuulustella miestä ainakin kaks viikkoo! ja lienee selvä että seksiä ei kannata antaa noin epäluotettavalle miehelle...

Vierailija
8/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakin haluaa salata koneella, ei silloin mennä poistamaan kaikkia tietoja. Nyt kyllä ukko narahti ap:lla! :)))))))))))))))))))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi